Od leve: Lado Srečnik, ki je pripravil tudi razstavo ob obeh jubilejih, Janja Budič, češki tekmovalec Josef Riha, Jože Komljanec in Aleš Bešter / Foto: Luka Rener

Dirka na ljubeljski strmini

Mednarodni gorski preizkus starodobnikov, Hrastov memorial, je ponudil pravo mero adrenalina tako za tekmovalce kot gledalce. Vsi tekmovalci so prejeli spominske značke, saj je bila prireditev jubilejna.

Tržič – Hrastov memorial, letošnji je bil že dvajseti po vrsti, je res nekaj posebnega. Ne samo za voznike starodobnikov, v nedeljo jih je bilo 91, ampak tudi za številne gledalce ob 2300 metrov dolgi makadamski progi, ki pelje od mejnega prehoda do vrha starega prelaza na Ljubelju in na najstrmejši točki doseže 33-odstotni naklon, ter za organizatorje, da vse teče tako, kot je treba. Direktor letošnje prireditve je bil Jože Komljanec, ki je še do predlani dirkal na tej progi; njegov starodobnik znamke Indian je le dve leti starejši, kot je stara zgodovina avto-moto športa v Tržiču. Ta seže v leto 1926, ko so organizirali prvo ljubeljsko dirko – sicer nekoliko drugače, kot jo poznamo dandanes.

Ob 90-letnici avto-moto športa v Tržiču in 20-letnici Hrastovega memoriala se je Avto-moto društvo (AMD) Tržič s spominskimi urami zahvalilo dolgoletnima sodelavcema Janezu Bohoriču in Alešu Beštru, dolgoletnemu češkemu tekmovalcu Davidu Rihi, ki je v nedeljo progo prevozil z najstarejšim motorjem (letnik 1929), in tržiškemu županu Borutu Sajovicu za sodelovanje. Župan je v nedeljo tudi sam preizkusil progo na Tomosovem mopedu, za oba jubileja pa slavljencem podelil županovo priznanje. Spominske zahvale AMD Tržič so prejeli Miro Hrast in Peter Ribnikar, ki sta tekmovala na vseh dvajsetih preizkusih, Marijan Romih in Lado Srečnik, ki vsa ta leta sodelujeta pri organizaciji, in Janja Budič, ki ne samo tekmuje, ampak je v pomoč tudi organizacijsko. V nedeljo je bilo na startu pet tekmovalk in vse so prejele pokal, ker so, kot je dejal Lado Srečnik, pokazale veliko veselja in volje do udejstvovanja.

Tekmovali so v več kategorijah, v grobem bi jih lahko razdelili na predvojne motocikle do vključno leta 1945 in povojne (glede na kubične metre) do vključno letnika 1961. Letošnja novost je bila dirka s Tomosovimi mopedi. Najhitrejši čas proge (2:47,83) je dosegel Jože Cerar, večkratni zmagovalec te proge z motorjem znamke NSU Max 300, letnik 1956. Najstarejši tekmovalec Hans Leitner bo prihodnje leto dopolnil osemdeset let, sicer so bili tekmovalci iz Slovenije, Avstrije in Češke. Za končno uvrstitev je vsak startal dvakrat, štel je boljši čas, kar pa je najpomembneje, kot je dejala Janja Budič, vsi so »celi prišli dol«.

Oddajte svoj komentar

Kranj 24°

pretežno oblačno
vlažnost: 89 %
veter: JZ, hitrost: 11 km/h

18/33

sreda

18/33

četrtek

18/33

petek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

IZLETI / Kokrica, 12. julij 2024

Pohod DU Kokrica

GLASBA / Kranj, 12. julij 2024

V Kranju legendarni The Exploited

 

 
 

 

 
 
 

Kranj se povezuje s Fukuijem / 11:04, 10. julij

Nova priložnost, da se gre župan turista na Japonskem, seveda na občinske stroške. Nova bolnica sredi mesta je res precej mimo. V Murski Sob...

Pred potjo je rekla: »Mat' 'ma jajca, pa gre.« / 07:15, 7. julij

Čestitke! Res velik podvig, vam še veliko podobnih privoščim iz srca!

Odprtje nove ceste spremljal protest / 21:46, 5. julij

Slovenci smo resnično eni čudni ljudje. Če se nič ne gradi se jajcamo, če se gradi protestiramo. So še vedno najboljše obljube, potem se pa nič ne dela?

Obvoznica v Železnikih ni odprta / 11:14, 5. julij

Čez poletje pa res ni za pričakovati, da bodo državni organi izdali vsa dovoljenja. UE stavkajo in večina zaposlenih po ministrstvih je na Hrvaške,. Držimo pesti, da bo obvoznica odrta do konca leta.

Prvič po obvoznici / 10:21, 4. julij

Izjava ministrstva za infrastrukturo: "Kot izhaja iz medijskih objav, so v Občini Železniki brez pooblastil in v nasprotju z zakonskimi pred...

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 04:18, 1. julij

JEK2 bo s proizvodno ceno 180€/MWh (upajmo) konkurenčna samo v zimskem času. Cena iz amortiziranega NEK-a je 40€/MWh. Se bojim, da bo JEK2 nasedel projekt kot TEŠ6.

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 12:27, 28. junij

JEK2 ja. Samo pri hidroelektrarnah naj ostane, in še veliko manjših naj se zgradi. Enako TEŠi. Časi so taki, da moramo imeti različne vire. ...