Najboljše mobilno delovno mesto

Mednarodni kombi leta

Najboljše mobilno delovno mesto je Volkswagnov model Craft. Lansko leto je ta laskavi naslov osvojil model Transporter T6.

Predsednik žirije, ki izbira dostavnik leta (van of the year), Jarlath Sweeney je povedal: »Crafter je po mnenju žirije zasluženo osvojil prvo nagrado. Vozilo je zasnovano posebej za to, da izpolnjuje visoka pričakovanja uporabnikov. To ga še posebej odlikuje.«

V prihajajočem mesecu bodo pri Volkswagnu začeli pobirati naročila za novo generacijo crafterja, svojega težkokategornika med lahkimi gospodarskimi vozili. Uradni začetek prodaje pa je predviden spomladi prihodnje leto.

Nam je bolj posrečen naziv »najboljše mobilno delovno mesto« kot pa »težkokategornik«, kajti gre za mešanico elegantnega vozila in delovnega stroja, ki je že na prvi pogled zelo všečen. Za proizvodnjo novega crafterja so v poljskem mestu Wrzesnia postavili povsem novo tovarno. Ta nova tovarna je poleg Volkswagnove tovarne Poznan-Antoninek, ki obratuje že več kot dvajset let, druga Volkswagnova tovarna na Poljskem. Tovarna se razteza na površini, ki ustreza približno tristo nogometnim igriščem. Ko bo tovarna Wrzesnia delala s polno kapaciteto, bo v njej zaposlenih več kot tri tisoč delavcev

»Kaj pomaga vozniku kurirske službe v prometu po središču mesta? Kako naj se gradbena vozila nemoteno premikajo tudi po blatnih gradbiščih? Kako se lahko izognemo nesrečam zaradi utrujenosti voznika na dolgih vožnjah? Ker smo želeli čim natančneje spoznati in razumeti želje in potrebe strank, smo v fazi razvoja novega crafterja veliko strank spremljali neposredno pri njihovem delu na terenu. Na ta način smo na najbolj pristen način in v živo analizirali, kaj konkretno stranka potrebuje ter kaj bi bilo najbolj uporabno in smiselno za njene potrebe. Novi crafter za vse te individualne zahteve prinaša inovativne praktične in elektronske rešitve,« trdijo Volkswagnovi strokovnjaki, ki so se med njegovim razvojem posvetovali z več kot devetsto predstavniki potencialnih kupcev iz 65 ciljnih skupin v 15 različnih okoljih. Prav tako so za mnenje vprašali skoraj dvesto strokovnjakov z različnih področij, ki so tesno povezani s transportom. A kdo je lahko večji strokovnjak od dolgoletnega uporabnika, obrtnika, delavca, voznika?

Že v osnovi je oblikovan na novo. Pri gospodarskih vozilih je še posebej pomembno, da oblika vedno ustreza različnim skupinam strank. Dizajn temelji na predpostavki, da transporter kot osrednji model v ponudbi Volkswagnovih gospodarskih vozil ob sebi potrebuje večjega brata, ki ga bodo odlikovali kakovost površine, robustnost in nasploh visok nivo kakovosti, kakršnih v tem avtomobilskem segmentu še nismo doživeli.

Gospodarnost na prvem mestu

Gospodarnost je seveda na prvem mestu, prijaznost do okolja pač ne, saj vsi uporabniki dajejo na drugo mesto uporabnost. »Kombi mora imeti nizko porabo in ogromno prostora,« največkrat slišimo od uporabnikov. Novi crafter ima vgrajene novo razvite motorje EU 6 in v kombinaciji s temeljito prenovljeno zunanjostjo v svojem razredu beleži najmanjšo porabo goriva. Motorji, ki so zasnovani tako za kratke vožnje kot tudi za daljše relacije, s svojo zanesljivostjo prispevajo k temu, da zaradi izpadov ne bo prihajalo do izgube časa. Poleg tega novi crafter z nizkimi stroški obrabnih delov, vzdrževalnih del in popravil tudi dolgoročno vpliva na ugodno stroškovno bilanco.

Funkcionalnost in vsestranska uporabnost na drugem mestu

Zaradi idealnih dimenzij notranjega prostora je novi crafter nadvse uporaben, kajti pohvali se lahko z odličnim razmerjem med čim večjim tovornim prostorom in čim manjšimi zunanjimi merami, kar mu zagotavlja kar največjo okretnost, obenem pa omogoča varne vozne lastnosti, ne glede na trenutno obteženost. Tudi z vidika dolžine tovornega prostora in tovorne prostornine novi crafter »za več dolžin« prekaša ne le svojega predhodnika. Za novi crafter je prvič tudi pri visokih tonažah na voljo nadpovprečno bogata ponudba izpeljank. Posebej za novi crafter je bil razvit 2-litrski motor TDI z oznako EA 288Nutz, ki je na voljo v štirih različno močnih izvedbah: stranke se lahko odločijo za 75 kW (102 KM), 90 kW (122 KM) in 103 kW (140 KM) – ali za izvedbo BiTurbo-TDI s 130 kW (177 KM). Široko paleto motorjev za novi crafter je mogoče kombinirati s pogonom na sprednja ali zadnja kolesa ter tudi štiri­kolesnim pogonom 4MOTION. Poleg tega stranke pri vseh vrstah pogona lahko izbirajo med ročnim in avtomatskim menjalnikom. Toliko možnosti v tem segmentu doslej ni ponujal še noben drug model. To pa še ni vse: glede na model karoserije so na voljo tudi do tri različne dolžine vozila. Potem naj dodamo še do tri različne višine strehe pri zaprtih nadgrad­njah, tako da lahko stranke glede na izbrani model novi crafter povsem individualno prilagodijo svojim konkretnim potrebam. Vsaka stranka si tako lahko izbere najustreznejšo kombinacijo motorja, menjalnika, pogona, dolžine vozila in višine strehe.

Asistenca je pomembna

Novi crafter v segmentu velikih dostavnikov postavlja čisto nova merila na področju asistenčnih sistemov, vse z namenom, da bi z aktivnimi in pasivnimi varnostnimi koncepti izboljšali zaščito potnikov, ne glede na obteženost vozila. Prvič je vgrajeno elektromehansko krmiljenje, ki je v tem razredu edinstveno in omogoča realizacijo velikega števila aktivnih asistenčnih sistemov, kot so ESP s funkcijo stabiliziranja prikolice, avtomatsko uravnavanje razdalje, večnaletno zaviranje, opcijska asistenca za bočni veter, asistenca za manevriranje s prikolico in še mnogi drugi. Tudi pri pasivnih varnostnih sistemih so poleg čelnih in stranskih varnostnih blazin ter blazin za glavo za voznika in potnike v ponudbi še številni drugi opozorilni sistemi: kamera za vzvratno vožnjo, parkirni sistem in asistenca, LED-žarometi, funkcija statičnih smerno prilagodljivih luči ter samodejni vklop in izklop dolgih luči zagotavljajo boljšo vidljivost in vidnost. Tudi mobilne spletne storitve so v crafterju natančno prilagojene zahtevam uporabnikov.

Oddajte svoj komentar

Kranj 4°

oblačno
vlažnost: 93 %
veter: JV, hitrost: 11 km/h

4/8

sobota

0/9

nedelja

-4/11

ponedeljek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

GLEDALIŠČE / Bohinjska Bela, 18. november 2017

Vpis abonmaja

IZLETI / Šenčur, 18. november 2017

Martinova pot iz Radencev v Slovenske gorice

PRIREDITVE / Tržič, 18. november 2017

Folklornik, to sem jaz

PRIREDITVE / Preddvor, 18. november 2017

Ura pravljic

PRIREDITVE / Bohinjska Bela, 18. november 2017

Vaja zbora

PRIREDITVE / Kranj, 18. november 2017

Skupina Bad Copy v Trainu

PREDAVANJA / Kranj, 18. november 2017

Proučevanje Svetega pisma

IZLETI / Kranj, 19. november 2017

Pohod po Vertovčevih poteh

 

 
 

 

 
 
 

Okoljsko priznanje za Radovljico / 00:00, 14. november

Ne vem kam, kje bi napisal, sem rekel, bom pa tukaj!
Radolškega župana bi povprašal sledeče:
- krožišče na plani proti Lancovem oz. L...

Okoljsko priznanje za Radovljico / 23:57, 13. november

Ne vem kam, kje bi napisal, sem rekel, bom pa tukaj!
Radolškega župana bi povprašal sledeče:
- krožišče na plani proti Lancovem oz. L...

Smeti ob cesti proti Strmici / 18:54, 11. november

Ja kako je pa kaj takega sploh možno? Saj smo sory ste gorenci jaz sem tujec iz Dolenske, najbolj pametni, pošteni in kaj vem kaj še ne, vse...

Skozi žleb na vrh / 00:35, 10. november

V Logarski dolini ni slapa Savice. Obstaja samo slap Rinka.

Kandidata v drugem krogu / 14:54, 2. november

DRUGI KROG, prva etapa
Sto kilometrov je mimo. Kaj vse se dogaja ob poti? Najbolj se mi je vtisnilo naslednje:
-Janša se pripravlja n...

Okoljsko priznanje za Radovljico / 20:29, 30. oktober

Kdaj bo avtobusna postaja šla ven iz mesta? Pločnik fali marsikje, npr. od Špara do osamelega Šlandra, vsak let rob ceste malo posujejo s pe...

Gorenjci so uspešni jadralci / 13:13, 28. oktober

Pohvala ekipi!

Me pa zanima, če se udeležite tudi Barkovljanke ! In če, kakšen je tam rezultat?