predstavitev drugi tir želežniška proga in vlak vas Reteče občina Škofja loka / Foto: Tina Dokl
Pri nadgradnji gorenjske proge so upoštevane ciljne hitrosti 160 km/h za potniške vlake in 120 km/h za tovorne vlake, zato so ponekod predvidene tudi spremembe trase oz. odmiki od obstoječe proge. / Foto: Tina Dokl

Objavili predlog nadgradnje proge

Do 26. julija poteka javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo.

Kranj – Leto dni po tem, ko so na Direkciji RS za infrastrukturo odločili, da bo trasa drugega tira železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo na jugovzhodnem območju Kranja potekala po različici Labore s predorom pod Ljubljansko cesto, in ne skozi Orehek, čemur so močno nasprotovali krajani, je ministrstvo za naravne vire in prostor vendarle javno objavilo predlog državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo z okoljskim poročilom. Javna obravnava predloga poteka do 26. julija, gradivo pa je objavljeno na spletnem portalu gov.si, Državno prostorsko načrtovanje, v rubriki Javne objave, razgrnitve in seznanitve, in tudi v prostorih Mestne občine Kranj ter občin Medvode, Škofja Loka in Naklo.

Direkcija za infrastrukturo kot investitor priprave državnega prostorskega načrta in vseh strokovnih podlag skupaj s pobudnikom, pripravljavcem in izdelovalci dokumentacije pripravlja tudi celovite javne predstavitve načrtovane prostorske ureditve. V Škofji Loki oziroma pri Svetem Duhu je potekala že včeraj, na Mestni občini Kranj (sejna soba 15) jo bodo izvedli v ponedeljek, v Kulturnem domu Medvode pa v torek, obakrat ob 17. uri.

Za nadgradnjo gorenjske proge so se najprej lotili priprave državnega prostorskega načrta Ljubljana–Kranj/Naklo, ločeno pa ga bodo pripravili še za traso Kranj–Jesenice–državna meja. Med osnovnimi cilji nadgradnje proge je predvsem povečanje njene zmogljivosti z dograditvijo drugega tira. Pri načrtovanju so upoštevane ciljne hitrosti 160 km/h za potniške vlake ter 120 km/h za tovorne vlake, zato so na posameznih pododsekih predvidene spremembe trase oz. odmiki od obstoječe proge.

ZADNJI KOMENTARJI
Lorem
×