Obstoječi podvoz z dvojnim ovinkom pri Tekstilindusu je za tovornjake neprimeren. / Foto: Simon Šubic

Uredili naj bi tudi podvoz

Mestna občina Kranj si prizadeva, da bi ob predvideni gradnji drugega tira gorenjske železniške proge preuredili tudi podvoz proti Besnici pri Tekstilindusu.

Kranj – Predvsem Besničane bo razveselila napoved, da naj bi se v okviru gradnje drugega tira gorenjske proge vendarle znebili ozkega prometnega grla, ki ga predstavlja podvoz pod železniško progo pri Tekstilindusu z dvojnim ovinkom. Ministrstvo za infrastrukturo je namreč že začelo postopke za umestitev drugega tira od Kranja do Jesenic, za kar bo država predvidoma sprejela državni prostorski načrt. Mestna občina Kranj (MOK) je po besedah podžupana Janeza Černeta podala kar nekaj pripomb, med najbolj pomembnimi pa je bila ravno ureditev cestnega podvoza proti Besnici. »Naša zahteva v tem državnem prostorskem načrtu bo, da se končno uredi normalen podvoz, ki bo šel proti Besnici brez S-zavoja, naravnost, ter da bo dovolj širok in visok. To so pripravljavci sprejeli,« je Černe razložil na zadnji seji mestnega sveta, ko so dokončno potrjevali Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu (OPPN) za območje Kolodvora.

Območje Kolodvora bodo sicer urejali v dveh fazah. Prva faza, za kar so zdaj potrdili OPPN, predvideva ureditev vzhodnega dela območja okoli nekdanjih Merkurjevih skladišč, velikega približno štiri hektarje, ki je v lasti podjetja Kolodvor. Predvidena je temeljita prenova vstopnega območja, ki vključuje odstranitev obstoječih in gradnjo nove, posebno oblikovane stavbe s poslovno, trgovsko in gostinsko namembnostjo ob vstopu na območje železniške postaje. V notranjem območju je predvidena prenova, predvsem višinska uskladitev in oblikovno poenotenje obstoječih objektov. V drugi fazi sledi umestitev avtobusnega terminala, ob tem bodo povečali obstoječe montažno krožišče Aquasava in tam vzpostavili še novo dovozno cesto.

Dvotirnost gorenjske pr­o­ge sicer predvideva več bo­nitet za Kranj, od prenove železniške postaje in postavitve skupnega centralnega potniškega terminala do novih postaj v Struževem, Besnici ter med Bitnjami in Žabnico, je pojasnil Černe. Industrijske tire bodo prestavili v Naklo. Potekajo pa tudi pogovori o umestitvi novega železniškega tira na relaciji Kranj–Šenčur-Brnik–Domžale, kjer pa trasa še ni natančno določena, je še dejal.

Oddajte svoj komentar

Kranj 1°

pretežno jasno
vlažnost: 95 %
veter: V, hitrost: 11 km/h

-6/9

nedelja

-8/9

ponedeljek

-4/8

torek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

PREDAVANJA / Gorenjska, 18. januar 2022

O soji in drugih zrnatih stročnicah

PREDAVANJA / Begunje, 19. januar 2022

Pljučnica in cepljenje proti njej ter meritve

IZLETI / Kranj, 2. marec 2022

Letovanje v Izoli

 

 
 

 

 
 
 

Vse za nemoteno delovanje gospodarstva / 07:55, 15. januar

Ja nč, grem po kilo banan, mogoč bom mel srečo...

Vse za nemoteno delovanje gospodarstva / 07:46, 15. januar

Alo komunjara stara, kdaj lahko pričakujemo par- nepar?

Cepljenje ostaja ukrep številka ena / 07:42, 15. januar

Trgovke so svojevrsten fenomen, od začetka " epidemije" delajo z necepljenimi in cepljenimi strankami..
Precepljen UKC s PCT pa v karanteni in izolaciji..

Mestni svet si je premislil / 22:33, 14. januar

Igralnica je slaba šola za življenje, sploh pa za mlade.

Mestni svet si je premislil / 20:34, 14. januar

Denar ne smrdi. V občinsko blagajno bo pa le nekaj kapnilo.

Cene ponekod višje kot v prestolnici / 09:42, 14. januar

V Kr. Gori nas je domačinov še za vzorec, priseljevanje je množično, seveda večinoma iz "glavnega mesta" oz. po borovšk, iz morosta ali žaba...

Frančiška Česen dopolnila sto let / 09:02, 14. januar

Zelo dobr zgleda. Takih je pa malo. Čestitam!