Minister Boris Koprivnikar je Romanu Matjašiču pomagal izpolniti anketo o zadovoljstvu s storitvami Upravne enote Jesenice. / Foto: Gorazd Kavčič

Odzivi strank so dragoceni

Ministrstvo za javno upravo je začelo izvajati pilotni projekt merjenja zadovoljstva uporabnikov upravnih storitev, ki poteka tudi na jeseniški upravni enoti in občini ter Finančnem uradu Kranj.

Jesenice – »Merjenje zadovoljstva strank je za nas izjemno pomembno ne samo zaradi tega, ker razumemo, da smo servis državljanov, ampak zato, ker na ta način tudi pridobivamo informacije, kaj lahko spremenimo in izboljšamo,« je minister za javno upravo Boris Koprivnikar poudaril ob začetku izvajanja pilotnega projekta merjenja zadovoljstva uporabnikov upravnih storitev v več organih, ki so ga v sredo predstavili na Upravni enoti (UE) Jesenice. Cilj polletnega projekta je vzpostaviti sistem koordiniranega, stalnega merjenja zadovoljstva uporabnikov, saj si prizadevajo, da bi bile javne storitve zanje čim bolj dostopne, kakovostne, enostavne in prijazne.

V projektu sodeluje osem organov državne uprave in štiri občine, med njimi tudi že omenjena UE, Finančni urad Kranj in Občina Jesenice. Na njihovih lokacijah so za anketiranje urejeni posebni kotički. Uporabniki lahko izrazijo mnenje na več načinov; poudarek je na uporabi digitalnih tehnologij, možno pa je tudi fizično izpolnjevanje vprašalnikov. Podatke bodo analizirali s pomočjo enotne spletne aplikacije.

Kot je pojasnil minister, na UE že sedaj na dve leti izvajajo zelo poglobljeno ocenjevanje zadovoljstva uporabnikov, na podlagi njihovih odzivov pa tudi ukrepajo. »Ankete, ki jih uvajamo sedaj, so poenostavljene. V pilotnem projektu bomo najprej pogledali, ali sistem deluje, ali je primerljiv. Ko bo šel v splošno uporabo, pa bodo vse ankete tekoče javno objavljene,« je dejal in dodal, da bodo v nadaljevanju k sodelovanju povabili tudi druge državne organe in občine.

Na vprašanje, ali bodo ukrepali zoper uslužbence, nad katerimi bi se stranke pritoževale, je minister odvrnil, da so ukrepali že do sedaj: »Tudi odpustili smo že koga, a ne samo zato, ker je bila stranka nezadovoljna, ampak če se je uradnik neprimerno, nekorektno in nestrokovno obnašal do njih.«

Načelnica Alenka Burnik meni, da njihovi uslužbenci ne bodo delali nič drugače kot doslej. »UE Jesenice ima dolgo tradicijo merjenja kakovosti zadovoljstva strank, prvo anketo smo sami naredili že leta 1997,« je razložila in dodala, da so stranke sicer zadovoljne z njihovimi storitvami. »Zavedamo se, da so njihovi odzivi izjemno dragoceni za še boljše delovanje,« je dejala. Opaža, da stranke zelo cenijo osebni stik, pa čeprav bi marsikatero storitev lahko s pomočjo sodobne tehnologije opravile kar od doma.

Jeseniški župan Tomaž Tom Mencinger je poudaril, da so njihov cilj predvsem zadovoljni občani in občanke, čeprav že sedaj skrbijo, »da so storitve operativno in časovno hitro opravljene«. Kljub temu si želi, da bi ankete in njihova analiza prinesle kakšno novo priporočilo za še boljše delo.

Po predstavitvi projekta je minister z enim od naključnih uporabnikov UE Jesenice Romanom Matjašičem izvedel anketiranje. »Izpolnjevanje ankete je enostavno, tudi za starejše bo, ker ni veliko vprašanj. Na upravni enoti sem velikokrat, a nimam nobenih pripomb,« je dejal Jeseničan.

Oddajte svoj komentar

Kranj 5°

pretežno jasno
vlažnost: 95 %
veter: JV, hitrost: 11 km/h

2/25

ponedeljek

7/24

torek

7/22

sreda

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

RAZSTAVE / Cerklje, 29. april 2024

Razstava ročnih del

IZLETI / Stari vrh, 30. april 2024

Pomladni pohod

PRIREDITVE / Železniki, 30. april 2024

Pridi po nagelj

PRIREDITVE / Luže, 30. april 2024

Kresovanje in gasilska veselica

IZLETI / Kranj, 30. april 2024

Kolesarski izlet DU Kranj

IZLETI / Šenčur, 3. maj 2024

Kolesarjenje DU Šenčur

 

 
 

 

 
 
 

Makadamska cesta okoli Brda / 22:50, 27. april

Samo prosim odgovorne, naj cesto ne asfaltirajo. Sicer je potem nobel, ampak poleti pa oddaja pretirano vročino in kaj je lepšega in bolj ko...

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 18:57, 27. april

Svoje avte vedno vozim na uradni servis, ker sem imel v daljni preteklosti slabe izkušnje z univerzalnimi mehaniki. Kvaliteta mehanikov se ...

Pokop pokojnega brez svojcev / 12:33, 27. april

Svojcev ne iščejo, prijavijo se pa za dedovanje.

Še pet županov podprlo Kranj / 18:04, 25. april

Glede na nekajletno padajočo nataliteto prebivalstva bi jeseniška bolnica z manjšo širitvijo zadoščala za celo Gorenjsko. Tudi izobraževalni...

Izračun ogljičnega odtisa / 17:54, 25. april

Slovenija je redko poseljena država. Naša dva milijona prebivalcev proti osmim milijardam prebivalcev kolikor jih je zdaj na našem planetu n...

Še pet županov podprlo Kranj / 14:02, 23. april

Upoštevajte kasnejšo nadgradjo, dogradnjo bolnice čez par let, da bo dovolj zemlje, ne da bi bila slučajno tako utesnjena med stavbami, kot je jeseniška bolnica.

V Kranj in Škofjo Loko so se vrnila električna kolesa / 13:57, 23. april

Nisem uporabnik mestnih koles, se mi pa zdi v redu, da jih je možno uporabljati. Ker vidim kar veliko ljudi, ki se prevažajo z njimi. Ne zdi...