Razpis za gradnjo druge cevi

Gradbeno dovoljenje za gradnjo druge cevi predora Karavanke je pravnomočno in DARS je pred dnevi objavil razpis za izbiro izvajalca del. Druga cev naj bi bila zgrajena do leta 2023.

Jesenice – Ministrstvo za okolje in prostor je na zahtevo družbe DARS prejšnji mesec izdalo gradbeno dovoljenje za gradnjo druge cevi predora Karavanke. To je pred dnevi postalo pravnomočno in DARS je že objavil razpis za izbiro izvajalca, ki bo gradil vzhodno cev in manjkajoči odsek avtoceste med predorom Karavanke in priključkom Hrušica. »Ob uspešno izvedenem razpisu bi lahko bila pogodba z izvajalcem del podpisana v prvi polovici prihodnjega leta. Po projektantski oceni je za zdaj predviden rok izgradnje v petih letih od uvedbe izvajalca v delo,« so pojasnili na DARS. To pomeni, da bi bila druga cev zgrajena leta 2023. Ker je nekaj več kot polovica načrtovane predorske cevi na avstrijski strani, je razpis hkrati objavil tudi tamkajšnji avtocestni upravljavec, ASFINAG GmbH.

Po načrtih bo nova predorska cev na slovenski strani meje dolga približno 3546 metrov (od tega 3446 metrov pod zemljo), dolžina manjkajočega dela avtoceste med vhodom v predor in obstoječo cestninsko postajo pa bo približno 620 metrov. 

Ko bo druga cev zgrajena, bodo ves promet preusmerili skozi novo cev, kjer bo prav tako začasno potekal dvosmerno. Staro cev bodo namreč začeli obnavljati, obnova naj bi trajala dve leti. Šele zatem, torej predvidoma leta 2025, bo promet stekel po obeh ceveh, v vsaki bosta po dva prometna pasova v posamezno smer.

Slovenija in Avstrija sta za projekt izgradnje druge cevi predora pridobili nepovratna sredstva Evropske komisije v višini 7,5 milijona evrov. Investicijska vrednost projekta na slovenski strani je sicer ocenjena na 184 milijonov evrov z davkom.

Avtocestni predor Karavanke je bil zgrajen leta 1991, je edini enocevni predor na slovenskem avtocestnem omrežju, še vedno pa je tudi najdaljši slovenski cestni predor, dolg je 7864 metrov. Promet skozenj je stekel 2. junija 1991. V dobrega četrt stoletja je skozenj peljalo že več kot petdeset milijonov vozil, promet pa vseskozi narašča.

Oddajte svoj komentar

Kranj 15°

zmerno oblačno
vlažnost: 98 %
veter: SZ, hitrost: 11 km/h

12/27

sobota

13/28

nedelja

15/28

ponedeljek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

PRIREDITVE / Trzin, 26. maj 2018

Trznfest

IZLETI / Jesenice, 26. maj 2018

V rož'ce na Golico

PRIREDITVE / Škofja Loka, 26. maj 2018

Pravljično popoldne

OBVESTILA / Kranj, 26. maj 2018

Proučevanje Svetega pisma

PRIREDITVE / Trzin, 27. maj 2018

Trznfest

PRIREDITVE / Radovljica, 27. maj 2018

Koncert Veteranskega pevskega zbora

OBVESTILA / Škofja Loka, 27. maj 2018

Srečanje za bolne, ostarele in invalide

PRIREDITVE / Trzin, 28. maj 2018

Trznfest

 

 
 

 

 
 
 

Neuspešni tudi na ustavnem sodišču / 13:13, 23. maj

... sedaj pa veselo do konca - na maršaljat. Bomo videli, kdo je imel prav, ko bodo junijske volitve sredi poletja razveljavljene in bomo šl...

Kazni za oživljanje nacifašizma / 16:42, 17. maj

Domobranci so bili in bodo večna sramota za slovenski narod !
Pod rdečo zvezdo pa je bil mali človek spoštovan in svoboden, pošteno plača...

Županovi »vera, seks, ljubezen« / 09:03, 17. maj

Župani in poslanci bi morali imeti pri nas največ dva mandata. Po prvem mandatu se že počuti nezamenljivega in nezmotljivega, zraste mu ego...

Oživljanje totalitarizmov / 09:00, 11. maj

Domobranci so bili in bodo večna sramota za slovenski narod !
Pod rdečo zvezdo pa je bil mali človek spoštovan in svoboden, pošteno plač...

Steletova nagrada dr. Niki Leben / 14:24, 8. maj

Čestitke za vsekakor zasluženo priznanje. Obnova in prepoznavnost blejskega otoka po celotnem svetu je tudi del njene zasluge. Kljub temu je...

Odkrili bodo ploščo hraniteljem orožja / 23:53, 4. maj

Orožje so skrivali pred Milanom, da ga ni predal JLA.

Ob prazniku čestitka častnega občana Kranja / 23:50, 4. maj

Če je tako nevarno biti novinar, naj pa zamenja poklic in gre delat v proizvodnjo.