Toni Dragar, star 57 let, po izobrazbi diplomirani ekonomist

Domžale: Toni Dragar ali Metod Marčun

Katere politične stranke in liste vas podpirajo v drugem krogu volitev?

Dragar: »Pripravljen sem na sodelovanje z vsemi str­ankami in listami. Že v preteklosti sem dokazal, da sem vedno za kompromise v dobro naših občanov in da ne gojim zamer.«

Marčun: »Že v prvem krogu so me podprle stranke SD, SDS, NSi in SMC ter seveda LMM. Široka podpora in večina v občinskem svetu, ki jo že imamo, pomeni, da bomo lahko velike premike in projekte dejansko naredili.«

Kako boste izboljšali povezave javnega potniškega prometa Domžal z Ljubljano?

Dragar: »Zelo me moti, da občina s 36 tisoč prebivalci ne more urediti lastnega notranjega javnega prevoza, saj je to dovoljeno le mestnim občinam. Z močnimi zahtevami do Ministrstva za infrastrukturo si je treba izposlovati bistveno bolj življenjsko mrežo javnega prevoza in pravico, da sami urejamo notranji prevoz. Že v tem mandatu smo pripravili projekt 'osmice', zagotovili proračunska sredstva, ki jih nameravamo udejanjiti v naslednjem mandatu. Vse ostalo, kar je bilo predlagano s strani mojega protikandidata, je neizvedljivo. Kjer sta investitor Slovenske železnice ali država, občina ne more in ne sme investirati. Velik uspeh je podaljšanje linije LPP 12D do Dragomlja, skupaj z ljubljanskim županom pa sva že v dogovorih glede LPP-povezave do centra Domžal.«

Marčun: »Odsotnost kak­ršnekoli prometne strategije se pozna v prometnem kaosu, s katerim se občani Domžal spopadamo vsako jutro in popoldne. V občini kot gobe po dežju rastejo semaforizirana križišča, kljub temu da študije kažejo, da so krožišča veliko bolj pretočna pa tudi varnejša. Neuspešni so bili šibki poskusi izboljšanja prometnih povezav z Ljubljano, tako večino transporta občani še vedno opravljajo z osebnimi avtomobili. Posodobitev železniške proge Ljubljana–Kamnik, vzpostavitev hitre primestne železnice – prve slovenske metro linije na tem odseku – ter razpolovitev potovalnega časa potnikov na relaciji Domžale–Ljubljana se ponuja kot edini alternativni prometni koridor.«

Katere ceste nameravate obnoviti v prihodnjih dveh letih?

Dragar: »Izgradnja predvidenih krožišč (skupaj z državo) na Ljubljanski cesti in obnova Ljubljanske (križišče s Kamniško in do križišča s Slamnikarsko), rekonstrukcija Opekarniške v Radomljah, Turnše, Hujska cesta, Gorjuša–Bre­zovica, Slamnikarska ulica, Kolodvorska, Rova–Do­lenje–Rafolče, Virska, Br­e­znikova cesta v Ihanu, Škocjan, Studenec–Zalog–Kokošnje, Prešernova cesta v Dobu in ureditev pločnikov ob Šaranovičevi, Podrečje–Dob, na Kopališki cesti, v Dragomlju, skozi Škrjančevo.«

Marčun: »Promet je živa stvar in z delnim urejanjem ni mogoče reševati prometnega kaosa. Obnove cest ne bi smeli šteti med velike projekte, gre za vzdrževanje obstoječe infrastrukture. Bistveno je, da se vzpostavi in realizira celostna prometna strategija.«

Katere investicije načrtujete v središču Domžal?

Dragar: »S sprejetjem OPN-ja je uresničen prvi korak do vzpostavitve zelene peš cone od Univerzal do Majheničeve hiše. Razširili bomo tržni prostor. V načrtu je širitev zdravstvenega doma. Parkirišča bi preusmerili izven tega območja oziroma v garažno hišo na Masljevi. V začetku naslednjega leta bomo začeli obnovo vhoda v Športno dvorano Domžale, sledi prenova ploščadi pred dvorano ter ureditev druge faze Kolodvorske ceste. Skupaj z državo bomo zgradili krožišča pri Policiji in na križišču s Karantansko, prenovili avtobusno postajališče v centru mesta ter obnovili območje okoli Pošte Domžale. Popisi za SPB-1 so pokazali, kako resno potrebuje revitalizacijo, zato smo zložili načrte za energetsko sanacijo in jih v oktobru predali upravniku. Občina je zanje odštela dobrih 150 tisoč evrov. Če bo interes lastnikov dovolj jasno izražen, bomo takoj pristopili k pridobitvi ustreznih tehničnih podlag tudi za statično sanacijo objekta in prenovo kotlovnice. Posebno pozornost bomo morali posvetiti tudi požarni varnosti. Velik poudarek pa dajemo druženju občanov na osrednjem tržnem prostoru.«

Marčun: »Ureditev centra Domžal s tržnico kot osrednjim prostorom druženja, ureditev parkirišča in večjega tržnega prostora pri TUŠ centru, skupaj z okolico zdravstvenega doma in Doma upokojencev Domžale. Ureditev problematike SPB ni dovolj le v obljubah, našli bomo način, kako z vložkom občine pomagati pri obnovi in predvsem oživitvi tega velikega in za občino ključnega objekta. Treba je zgraditi avtobusno in železniško postajo, ki bosta v bližini trenutne garažne hiše. Urediti je treba tudi območje nekdanje tovarne Univerzale, Metalke in ostalih objektov, ki so na idealnih lokacijah za projekte, ki jih naši občani potrebujejo: od dnevno-varstvenega centra za starostnike, podjetniškega inkubatorja ...«

Katera lastnost protikandidata je tista, ki jo najbolj cenite?

Dragar: »Metoda Marču­na poznam že dlje časa, osebno ga sicer ne poznam dobro, pa vendar imam občutek, da je pripravljen na sodelovanje.«

Marčun: »Dolgoletna prisotnost v lokalni politiki je vsekakor ogromna prednost, smisel za humor, trezno razmišljanje ...«

Oddajte svoj komentar

Kranj 17°

oblačno
vlažnost: 99 %
veter: JZ, hitrost: 11 km/h

15/16

sreda

6/19

četrtek

3/17

petek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

PRIREDITVE / Gorenjska, 18. september 2019

Aktivnosti Medgeneracijskega centra

PRIREDITVE / Gorenjska, 18. september 2019

Medgeneracijske prireditve

PRIREDITVE / Gorenjska, 18. september 2019

Aktivnosti Medgeneracijskega centra

PRIREDITVE / Gorenjska, 18. september 2019

Aktivnosti Medgeneracijskega centra

RAZSTAVE / Jesenice, 18. september 2019

Razstava Stara Sava

PRIREDITVE / Gorenjska, 19. september 2019

Aktivnosti Medgeneracijskega centra

OBVESTILA / Kranj, 19. september 2019

Naj te zapelje zelena mobilnost

IZLETI / Kranj, 19. september 2019

Pohodniški izlet: Jeruzalem

 

 
 

 

 
 
 

Balade in srednjeveška glasba / 18:03, 17. september

Škofja Loka je obsedena s srednjim vekom.
To je dejstvo.
Ne vem, a je to biznis ali samo črpanje proraračuna.
Bojim pa se, da bi šli predaleč in kakšno zažgal.

Spoznajte ponudnike urbane kulture Kranja / 15:12, 17. september

Kmetje prvič v mestu!?
Hudoooo!

Pri podiranju drevesa se je smrtno ponesrečil Davo Karničar / 10:18, 17. september

Neverjetno kakšnim izzivom je bil kos Davo in na koncu ga ubije domače drevo..
Naj počiva v miru !!

Nočne more nekega zapuščenega otroka / 18:11, 15. september

..in si jo špricala okoli obeh ritnih odprtin...

Haha, 2 ritni odprtini :)

Pozitivne vrednote dobrih vzornikov / 16:06, 15. september

" Cilj izzivov je spodbuda otrok in mladostnikov k samoiniciativnemu vključevanju v družbeno koristne aktivnosti in jim omogočiti izkušnjo, ...

V kovčku tihotapil heroin / 16:13, 14. september

Dvojna stena v kovčku, ker amater.

Novi faktor na TV3 / 16:11, 14. september

Naj takoj na začetku poudarim, da ta ne bo kuhala.

 

 

/* GRAWE */ /* END grawe */