Z ramo ob rami

Zgodba o prodaji družbe RTC Krvavec, ki je v preteklih tednih vzbujala zanimanje javnosti, je pokazala dvoje. Prvič, da z dialogom lahko najdemo skupni imenovalec tudi med akterji z različnimi interesi, ter drugič, da razprtije in zamere lahko ogrozijo dogovor navkljub temu, da sta sprti strani enakega mnenja.

Krvavec s svojo izjemno lego predstavlja enega izmed najpomembnejših zimskih športnih središč pri nas, ki svojo ponudbo vse bolj odločno širi tudi na poletni del sezone. Zato ni čudno, da v Cerkljah usode glavnega motorja turizma na planini, podjetja RTC Krvavec, ne želijo prepustiti naključju. Ko je zreški Unior podjetje ponovno postavil na trg, sta občina in konzorcij zainteresiranih turističnih ponudnikov pograbila priložnost, da RTC Krvavec postane last lokale skupnosti in turističnih ponudnikov, ki jim je za dobrobit podjetja tudi najbolj mar.

Ne glede na to, ali bo do nakupa res prišlo, so v Cerkljah dokazali, da se različne poglede številnih deležnikov na Krvavcu in pod njim da uskladiti, če imajo pred očmi vsi isti cilj – razvoj turizma. Za to pa je treba prepoznati skupni interes in se boriti z ramo ob rami, kot pravi Andrej Kosec, neformalni predstavnik vseh zainteresiranih, ki so poleg občine pristopili k nakupu Krvavca.

Kaj se zgodi, ko dialog zamenjajo razprtije, bi z nerodnimi manevri skoraj demonstrirali cerkljanski občinski svetniki. Vendarle so še pravi čas (vsaj začasno) pozabili na zamere in uvideli, da je naloga politike zasledovati interes skupnosti, ter nazadnje soglasno podprli odločitev o oddaji ponudbe za nakup Krvavca, pa čeprav je bila za to potrebna izredna seja.

Predvsem zaradi izjemnih naravnih potencialov je turizem področje, na katerega v Sloveniji veliko stavimo, a se ga lotevamo brez jasne strategije, vsak zase. Da je povezovanja premalo, se strinjajo tudi mnogi delavci v turizmu. Ali bo RTC Krvavec na koncu pristal v rokah lokalnih akterjev, še nekaj časa ne bo znano. Je pa dejstvo, da se je okoli skupnega cilja uspelo povezati nekaj deset deležnikov, ki lahko pomembno vplivajo na razvoj turizma v občine Cerklje. Če jim bo uspelo, je to šele prvi korak, ki pa lahko postane zgodba o uspehu. A tudi v nasprotnem primeru je oddaja ponudbe za nakup podjetja dokaz, da jasno opredeljen skupni interes predstavlja prvi pogoj za razvoj in unovčevanje mnogih neizkoriščenih možnosti. Ne le v turizmu in ne le v Cerkljah.

Oddajte svoj komentar

Kranj 12°

oblačno
vlažnost: 96 %
veter: SZ, hitrost: 11 km/h

9/21

četrtek

4/21

petek

7/22

sobota

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

IZLETI / Kranj, 9. maj 2024

Izlet na Sveto Trojico pri Pivki

RAZSTAVE / Jesenice, 9. maj 2024

Zgodovina ob tirih

IZLETI / Naklo, 9. maj 2024

S kolesom do Zbiljskega jezera

PRIREDITVE / Strahinj, 9. maj 2024

Pozdrav pomladi

IZLETI / Kokrica, 10. maj 2024

Začetek kolesarske sezone in pohod

PRIREDITVE / Šenčur, 10. maj 2024

Kolesarjenje DU Šenčur

GLASBA / Stražišče, 10. maj 2024

Eva Boto v Stražišču

IZLETI / Kranj, 11. maj 2024

Izlet na Šilentabor

 

 
 

 

 
 
 

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 21:18, 7. maj

Avtomobili so od dveh do sedmih let v garanciji. Torej uradni servisi. Ne razumem pa njihovih cen, npr. olja. Pri njih liter kvalitetnega ol...

Blejskega gradu ne dajo / 19:29, 6. maj

Zakaj se morajo z vsako vlado spreminjati zakoni in predpisi? Ta vlada je centralistična, zato Blejci pazite kaj sprejemate, ker vas bodo oskubili. Gre se samo za denar.

O novih parkiriščih in širjenju proizvodnje v Elanu / 21:20, 2. maj

Elan je površinsko omejen. Bi bil cajt, da bi, ne samo zaradi Elana, tudi kaj drugega bi lahko zgradili, saj ravno zaradi prostora, je iz Ra...

O novih parkiriščih in širjenju proizvodnje v Elanu / 08:11, 29. april

Elan naj na obstoječem ogromnem makadanskem parkirišču zgradi parkirno hišo v treh etažah in del parkirišč nameni obiskovalcem Begunj ( Avse...

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 08:04, 29. april

Kar imam jaz izkušnje z uradnimi in neuradnimi servis, je na koncu servisiranje na neuradnem servisu veliko dražje.

Makadamska cesta okoli Brda / 22:50, 27. april

Samo prosim odgovorne, naj cesto ne asfaltirajo. Sicer je potem nobel, ampak poleti pa oddaja pretirano vročino in kaj je lepšega in bolj ko...

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 18:57, 27. april

Svoje avte vedno vozim na uradni servis, ker sem imel v daljni preteklosti slabe izkušnje z univerzalnimi mehaniki. Kvaliteta mehanikov se ...