Avto za vsepovsod

Je to idealen avtomobil?

Danes biti prodajalec avtomobilov res ni lahko. Kupcu razložiti, kaj vse avto vključuje, lahko traja in traja ...

Če je kupec še pikolovec, se lahko zgodi, da v enem delovniku dober prodajalec postreže le eno stranko.

Vendar se splača. Ne zato, ker so avtomobili še vedno pregrešno dragi, temveč zato, da kupec ve, kaj je kupil. In roko na volan – ko danes kupiš avto, si v bistvu kupil najprej visoko zmogljiv in neverjetno obsežen računalnik in potem šele prevoz. V Remontu na Laborah sem si izposodil novega Renaultovega lepotca, na katerem piše tudi Kadjar. Komaj sem razvozlal, od kod tako ime. »Kad« se zgleduje po svetu, »quad« je vsakdanji izraz za štirikolesno, terensko vozilo, »jar« pa je zlitje francoskih besed »agile« in »jaillir«, kar pomeni, da hitro pridejo na vrh. Predalčkajo ga med »križance«, SUV-je, kot jim pravijo v tujini, oziroma med tiste avte, ki se trenutno še najbolje prodajajo, kar pomeni, da so – če priznamo ali ne – še najbolj uporabni. Sploh če živimo na Gorenjskem. Kaj potrebuje Gorenjec, ki ima izrazite štiri letne čase in zelo slabe ceste? Avto, ki se ne boji snega niti neutrjenih bankin niti asfaltnih krpic, krp niti plaht in niti lukenj, ki zevajo vsepovsod. Vendar nismo vsi še hribovci, da bi bil štirikolesni pogon nujna oprema vsakega gorenjskega avta. V Remontu so mi predali ključe modela Kadjar s paketom Xmod, pravzaprav ni bil ključ, ampak neke vrste kartica – zelo lična, ne plastična, ampak kromirana, čudovita za na mizo, ko greš s prijatelji na kavo. Teh kartic smo pri Renaultu že vajeni, kajne? Gre za nekaj najbolj praktičnega, kar ima lahko lastnik vozila. Kadjar ima štiri pakete opreme: Life, Zen, Xmod in Bose Edition. Life je najcenejša izvedenka in stane deset evrov manj od dvajset tisoč. Najdražji je paket Bose Edition 4x4, za katerega boste morali odšteti malenkost manj od trideset tisoč evrov. Vmes pa je nekaj, kar vas bo zagotovo pritegnilo.

Na cesti

Ko vam prodajalec razloži vse, kar je v avtu uporabnega, novega, zelo novega, nikoli videnega, se spomnite, da je to še vedno samo in zgolj avto. Ne bojte se zagnati motorja, ignorirajte svoje navdušenje ob spoznanju, da vozite računalnik, in se najprej posvetite le užitkom pri šofiranju tega lepotca. Ko se ga boste privadili, pa začnite razmišljati o vsem, kar vam je prodajalec povedal, in tem, kar piše v katalogu. Veste, da ta avto prepozna prometne znake? In da zapiska, če ne vozite po svojem delu ceste? Funkcij na armaturi je toliko, da je res bolje, da jih najprej odkrivate, ko je avto varno parkiran. In kar navdušuje za mlajšo populacijo: sredi armature kraljuje sedempalčni ekran! To je to! In na njem vse, kar pričakujemo za svoj denar. Vožnja s kadjarjem je seveda čudovita. Malce više sediš, pogled skozi vetrobransko steklo je sicer nenavaden, a pri novih avtomobilov smo širokih »štokov« že vajeni in ne vem, zakaj imajo novi avtomobili sploh še steklene površine na zadnjih vratih. Bočna ogledala so ogromna in kamera na ekranu deluje, zato je preglednost nazaj tudi odlična, samo navaditi se moramo. Za naše ceste je kadjar pravi obliž. Ravno toliko je v njem terenca, da ga ne motijo asfaltne krpe. Zaradi te lastnosti si voznik reče, da je SUV res edina prava izbira.

Presenečenje plus

Komu je namenjen model Kadjar Xmod? Za današnji način življenja je pravzaprav tak avtomobil še najbolj logična odločitev. Strokovnjaki pravijo, da klasične limuzinske oblike izumirajo. Delno se strinjam s tem, kajti že nekaj let ugotavljam, da mladi vozniki ne potrebujejo več poceni »mini dirkalnikov«, ampak avto s prostorom, v katerega gre vse, kar potrebujejo za svoj vsakdan, svoje hobije in avanturistično življenje. Starejši pravijo, da ko enkrat sedeš v terenca, nikoli več ne sedeš »na tla«, v limuzinsko izvedbo avta. Zakaj? Enostavno – ker križ in kolena ne dopuščajo, na primer! Veliko lažje sedejo ali zlezejo iz avta, ki je malce višji, kajne? In tako nekako se avtomobilska evolucija premika v smer, ko bomo razumeli ameriško razmišljanje voznikov, ki pravijo, da ga ni čez udobje. V kadjarju ni stvari, ki bi voznika motila. Tudi tisti malce višji ne bodo bentili, niti tisti, ki so noseči ali pa so vsaj tako videti, bodo presenečeni, koliko je prostora med volanom, sedežem in stropom. In presenečenje plus? Naj vam bo izziv rezervirati testno vožnjo v Remontu na Laborah. In odgovor na naslov? Da, menim, da je to za današnje dni, za moderen vsakdanjik in naše ceste idealen avto.

Oddajte svoj komentar

Kranj -2°

jasno
vlažnost: 92 %
veter: Z, hitrost: 4 km/h

-4/14

ponedeljek

-2/20

torek

1/24

sreda

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

PREDAVANJA / Žirovnica, 27. marec 2017

Slovenske gore in planinsko cvetje

OBVESTILA / Kranj, 27. marec 2017

Meritve kostne gostote

IZLETI / Kranj, 30. marec 2017

Po Vorančevi poti

OBVESTILA / Žirovnica, 30. marec 2017

Meritve tlaka, holesterola in sladkorja

PRIREDITVE / Radovljica, 31. marec 2017

Noč z Andersenom

OBVESTILA / Kranj, 31. marec 2017

Zbor članov

OBVESTILA / Škofja Loka, 1. april 2017

Čistilna akcija

PRIREDITVE / Radovljica, 1. april 2017

Noč z Andersenom

 

 
 

 

 
 
 

V šestih mesecih prodana več kot polovica stanovanj / 18:17, 26. marec

Ce je kje v okolici kranja kaj lepega za gradnjo stsnovanj potem je to izmed Kranja in Skofje loke vse ostalo pa ni vredno pomena, da bi sel iz kranja na jesenice bi moral biti pa ze posteno dementen.

V šestih mesecih prodana več kot polovica stanovanj / 18:07, 26. marec

Sicer nevem kaksne so jesenice danes za casa Titoizma je bila katastrofa ! Nemorem verjeti da je danes bolje kot je bilo vcasih.
Jaz ko p...

V šestih mesecih prodana več kot polovica stanovanj / 18:02, 26. marec

Zanima me koliko stane qudratni meter stanovanja na jesenicah?
Sicer nimam nic proti jesenicam ampak da bi moral na jesenicah zivet je pa...

Še ena dražba za PGP Inde / 13:37, 20. marec

Ja, tole pa Tatjanca ni dobro zapeljala. Ali je bilo pametno odsloviti strateške kupce? Verjetno ne. Ampak bo že vedela.

Staretov grad brez koz / 13:14, 17. marec

Spoštovani!

Se vidi da ste poslušali samo eno in to močnejšo občinsko stran. Pa tak žurnalizem!

Koze na Staretovem gradu so bi...

Trošarina nič več od kotla / 12:10, 13. marec

Zakaj bi poenostavljali, če lahko zakompliciramo. Namesto ugodnega preglednega pavšala, ki ga uporabljajo tudi vsi mali gostinci v sosednji...

Zimskih parkirnin še ne bo / 20:36, 3. marec

Ja, turiste je potrebno ožet do konca.
sem lastnik manjšega stanovanja, ki ga koristimo 25 do 30 dni na leto. Več žal ne gre zaradi šolo...