Kolesarska steza Lesce-Bled

Že celo življenje živim v Radovljici in sem bil priča vrsti občinskih neumnosti. Ampak, saj to se dogaja tudi drugod, tako da me pravzaprav niso preveč motile. Kolesarska steza iz Lesc do Bleda pa je po mojem mnenju vrhunec in prav izstopa iz neumnostnega povprečja.

Saj se še vsi spomnimo, kako se je kar nekaj časa steza končala v Savi. Zakaj ne bi takrat uredili cestnega mostu, tako da bi ga lahko prečkali tudi kolesarji. Morda niste opazili, ampak ta cestni most ima širok pločnik, ki seveda nima nadaljevanja niti v eno niti v drugo stran.
 
Ne, potrebno je bilo čakati nekaj let, pa tudi denarja je kot kaže dovolj za čisto nov most, ki je oblikovno res lep, ampak kar precej ozek. Ampak zakaj potem niso raje izbrali popolnoma druge trase npr. mimo Šobca skozi Koritno na Bled? Zakaj se je potrebno dušiti v izpušnih plinih!? Ali mislite, da je res prijetno v nedeljo popoldne sopihati v klanec, nad tabo pa te kolona avtomobilov obliva s smradom in strupom.
 
Gremo naprej na naslednjo neumnost. Že od več kolesarjev sem slišal pripombo, da ta, ki je stezo načrtoval, s kolesom še ni prevozil nobenega klanca. Namesto da bi bil naklon čim bolj enakomeren, se vseskozi spreminja in na svojem koncu tik pred križiščem za Lesce doseže svoj vrhunec.
 
Naslednja neumnost, da ne rečem celo neodgovornost, je zaključek steze na obeh straneh. Na Bledu se konča na bencinski postaji, v Lescah pa na nevarnem križišču, kjer avtomobilisti kar tekmujejo, kdo bo hitreje zvozil ovinek. Predvsem za otroke je to prava past. Iz relativno varne kolesarske steze so v hipu sredi zelo prometne in tudi zelo nevarne glavne ceste.
 
In še za zaključek, tabla, ki me je pravzaprav pripeljala na to, da sem napisal ta sestavek. Opazil sem jo ta konec tedna (15. oktobra), mogoče je bila tam že prej, pa je nisem videl, ker sem most prevozil prehitro. Spolzko vozišče!!! Ja, pa saj je bilo že od vsega začetka znano, da bo most za kolesarje. Kaj pa je za kolesarja bolj nevarno, kot pa podlaga, ki ji ne more zaupati!? A stroka ne ve, kakšen asfalt ali karkoli drugega je potrebno položiti na kolesarsko stezo, tako da ne bo nevarnosti zdrsa niti v vlažnem vremenu (ki je mimogrede ob Savi dokaj pogosto).
 
Aja, pa še to. Prehod čez most je prepovedan za jahače. Ali bodo tudi za njih izdelali nov most?
 
Klemen Pogačnik
 

Oddaj svoj komentar

Kranj 5°

jasno
vlažnost: 96 %
veter: SZ, hitrost: 11 km/h

5/22

petek

5/22

sobota

7/22

nedelja

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

IZLETI / Kokrica, 10. maj 2024

Začetek kolesarske sezone in pohod

PRIREDITVE / Šenčur, 10. maj 2024

Kolesarjenje DU Šenčur

GLASBA / Stražišče, 10. maj 2024

Eva Boto v Stražišču

RAZSTAVE / Železniki, 10. maj 2024

Slike iz peska

RAZSTAVE / Medvode, 10. maj 2024

Družbena kritičnost

IZLETI / Kranj, 11. maj 2024

Izlet na Šilentabor

PRIREDITVE / Duplje, 11. maj 2024

Pomladno finfranje in Rokovnjaški tek

GLEDALIŠČE / Podnart, 11. maj 2024

Verbšna

 

 
 

 

 
 
 

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 21:18, 7. maj

Avtomobili so od dveh do sedmih let v garanciji. Torej uradni servisi. Ne razumem pa njihovih cen, npr. olja. Pri njih liter kvalitetnega ol...

Blejskega gradu ne dajo / 19:29, 6. maj

Zakaj se morajo z vsako vlado spreminjati zakoni in predpisi? Ta vlada je centralistična, zato Blejci pazite kaj sprejemate, ker vas bodo oskubili. Gre se samo za denar.

O novih parkiriščih in širjenju proizvodnje v Elanu / 21:20, 2. maj

Elan je površinsko omejen. Bi bil cajt, da bi, ne samo zaradi Elana, tudi kaj drugega bi lahko zgradili, saj ravno zaradi prostora, je iz Ra...

O novih parkiriščih in širjenju proizvodnje v Elanu / 08:11, 29. april

Elan naj na obstoječem ogromnem makadanskem parkirišču zgradi parkirno hišo v treh etažah in del parkirišč nameni obiskovalcem Begunj ( Avse...

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 08:04, 29. april

Kar imam jaz izkušnje z uradnimi in neuradnimi servis, je na koncu servisiranje na neuradnem servisu veliko dražje.

Makadamska cesta okoli Brda / 22:50, 27. april

Samo prosim odgovorne, naj cesto ne asfaltirajo. Sicer je potem nobel, ampak poleti pa oddaja pretirano vročino in kaj je lepšega in bolj ko...

Kako izbrati rabljeno vozilo v Sloveniji – nasveti in napotki / 18:57, 27. april

Svoje avte vedno vozim na uradni servis, ker sem imel v daljni preteklosti slabe izkušnje z univerzalnimi mehaniki. Kvaliteta mehanikov se ...