Luka Jezeršek je osvetlil, kako lahko vrhunska kulinarika in skrbno zasnovana gostinska izkušnja obogatita športni dogodek ter povečata vrednost za sponzorje, športnike in obiskovalce. / Foto: Nik Bertoncelj
Luka Jezeršek je osvetlil, kako lahko vrhunska kulinarika in skrbno zasnovana gostinska izkušnja obogatita športni dogodek ter povečata vrednost za sponzorje, športnike in obiskovalce. / Foto: Nik Bertoncelj
Poslovne priložnosti športa
Odbojkarski klub Calcit Volley Kamnik in Podjetniški klub Kamnik sta kot organizatorja dogodka Šport in posel v lokalnem okolju združila moči ter pripravila posvet o prepletanju podjetništva in športa.
Kamnik – Namen dogodka je bil izpostaviti vlogo gospodarstva pri razvoju lokalnega športa ter predstaviti dobre prakse sodelovanja, ki krepijo obe področji – šport in posel. Dogodek sta z nagovori začela Matjaž Jug, predsednik Podjetniškega kluba Kamnik, in Gregor Hribar, predsednik Odbojkarskega kluba (OK) Calcit Volley. Jug je poudaril, da imata šport in podjetništvo skupne vrline, kot so vztrajnost, pogum in timsko delo, Hribar pa je predstavil dolgoletno tradicijo kamniške odbojke ter ključno vlogo podjetja Calcit. Matevž Kirn, direktor podjetja Calcit, je predstavil filozofijo sponzorstva kot družbeno odgovornost podjetij. »Vlaganje v šport pomeni vlaganje v prihodnost skupnosti,« je poudaril Kirn. Z vizijo sponzorstva kot strateške investicije, ki ustvarja pozitivne učinke za okolje, je pozval tudi druga podjetja, naj se pridružijo podpori lokalnemu športu.
Eden najbolj priznanih slovenskih trenerjev Zmago Sagadin je poudaril pomembne paralele med vodenjem v športu in poslovnem svetu. Poudaril je pomen strasti, discipline in postavljanja ekipe, ki je sposobna podrediti osebne interese skupnemu cilju. »Šampioni niso tisti, ki vedno zmagujejo, temveč tisti, ki nikoli ne odnehajo,« je dejal Sagadin in opozoril, da je za uspešno organizacijo nujno graditi na sodelovanju, znanju in pravilnem odzivanju na poraze – lastnostih, ki so v hitro spreminjajočem se poslovnem okolju ključne za preživetje in rast.
Kulinarični mojster in podjetnik Luka Jezeršek pa je poudaril pomen celovite gostinske ponudbe na športnih dogodkih, ki lahko močno dvigne vrednost sponzorstva in ustvarja dodatne priložnosti za poslovne partnerje. Jezeršek sodeluje s številnimi globalno prepoznavnimi športniki in organizacijami. Poudaril je, da se nove priložnosti v poslu – tudi v športnem okolju – odpirajo le skozi kakovost, profesionalnost in učinkovito izvedbo. »Le z odličnostjo in neprestanim preseganjem pričakovanj lahko dolgoročno uspeš,« je dejal. Po njegovih besedah športni dogodek že dolgo ni več zgolj tekmovanje, temveč celostno doživetje za obiskovalce, kjer kakovostna kulinarična ponudba pomembno prispeva k ustvarjanju pozitivne izkušnje. Za sponzorje in podjetja to pomeni dodatne možnosti za povezovanje, utrjevanje blagovnih znamk in ustvarjanje močnih vezi z občinstvom.
V povezavi s tem je tudi Tomaž Ambrožič iz podjetja Sport Media Focus opozoril, da mora športno sponzorstvo temeljiti na strateškem razmisleku. Podjetje mora vedeti, koga želi nagovoriti in kako skozi šport graditi svojo zgodbo.