Učenci ma mednarodnem taboru v Marindolu. / Foto: Arhiv šole

Učenci na mednarodnem taboru v Marindolu / Foto: arhiv šole

Mednarodni tabor

Med 8. in 11. septembrom je Osnovna šola Janeza Puharja Kranj – center v okviru projekta Erasmus+ na prvem mednarodnem taboru v Marindolu gostila učence iz Italije.

Petnajst učencev iz Italije s tremi spremljevalkami so v šoli sprejeli že minulo nedeljo in jim najprej predstavili znamenitosti Kranja. Dan kasneje so spoznali še slovenski šolski vsakdan in se nato skupaj s slovenskimi vrstniki, tremi razredi šestošolcev OŠ Janeza Puharja Kranj – center, odpravili na tabor v Marindol, je razložila vodja tabora Anja Stipanovič. Čeprav italijanski gostje niso znali niti angleško, kranjski šolarji pa ne italijansko, se jim je kljub temu uspelo nekako sporazumevati in ob druženju splesti prijateljske vezi.

Učenci OŠ Janeza Puharja Kranj – center, ki so se udeležili tabora, so bili nad tokratnim mednarodno obarvanim taborom navdušeni. Priznali so, da je bilo sporazumevanje res nekoliko težje, a jim je z nekaj osnovnimi angleškimi besedami in kretnjami ter s pomočjo prevajanja njihove učiteljice vendarle uspelo vzpostaviti komunikacijo. Zaupali so nam, da je bilo zanimivo poslušati italijanski jezik, sploh ker Italijani zelo veliko govorijo, so smeje razkrili svoja opažanja. Učitelji pa so učence tudi z različnimi dejavnostmi spodbujali, da so čim bolj sodelovali med sabo, saj so recimo pri nalogah na pohodu prišli do pravilnih odgovorov le tako, da so vsi prispevali svoj delež, ko je šlo za poznavanje značilnosti obeh dežel.

Na taboru v Marindolu so bili vsi učenci nastanjenih v šotorih, pri čemer je bila za nekatere to prva izkušnja spanja v šotoru, so priznali učenci. »Ves dan so kljub dežju preživeli v naravi, na svežem zraku, brez ekranov,« je pojasnila Anja Stipanovič in dodala, da so zanje pripravili raznovrstne delavnice: naravoslovne in etnološke delavnice, učenje taborniških veščin, rafting, pekli so pice, plesali s folklorno skupino ... »Delavnice so povezale učence različnih držav in jim omogočile, da sklepajo prijateljstva in se bogatijo z novimi izkušnjami.« Večina učencev se je strinjala, da so uživali predvsem na raftingu in ob peki pic.