Večer o umetni inteligenci v šolah (10. 3.) Ljubljana
09.03.2025, 20:45
Franja Žišt v komentarju Umetnointeligenčni izziv piše, da umetna inteligenca na področju izobraževanja prinaša številne potenciale, kot je pomoč pri spremljanju učenčevega napredka. Ob tem izpostavlja, da nov nacionalni program vzgoje in izobraževanja UI omenja s precej splošnimi priporočili glede izobraževanja in brez jasnih smernic za učitelje.***
\"Veliko je še neznank o tem, koliko uporaba UI vpliva na procese kritičnega mišljenja, ustvarjalnosti in samostojnega reševanja problemov pri otrocih in mladostnikih. Nenazadnje bi se lahko vprašali, ali bomo ob novejših tehnoloških sistemih, podobno kot na mnogih drugih področjih delovanja, sploh še potrebovali učitelje. Strokovnjaki, posledično pa tudi Chat GPT, če mu postavimo to vprašanje, pravijo, da učitelji ne bodo postali odveč, temveč se bodo lahko še bolj osredotočili \'na spodbujanje razvoja učencev\'. Plusi ali minusi - v vsakem primeru bo na nove okoliščine treba pripraviti učitelje, jih usposobiti za varno in strokovno delo z novotarijami. Le opolnomočeni bodo lahko odigrali svojo vlogo, še posebno na področjih, kjer jih mladi prehitevajo v znanju, če že ne v znanju, pa vsaj z izkušnjami. In tu so, po pripovedovanju v šolah sodeč, ostali sami.\" (konec)hss/bst STA160 2025-03-09/20:44