Večer o nacionalnem preverjanju znanja (3. 1.) Maribor

Franja Žišt v komentarju Šola 2025 piše o nacionalnem preverjanju znanja, ki se bo na osnovnih šolah izvajalo marca. Avtorica poudarja, da tovrstna testiranja, četudi so nacionalno preverjanje prestavili v spomladanski rok, zagotovo vplivajo tudi na šolsko delo. Opozarja na opažanja staršev, da se hiti, da se učenje nekaterih vsebin prestavlja.***
\"Po petih mednarodnih primerjavah znanja, ki so pokazale skrb vzbujajoče trende, da znanje pri vseh predmetih in pri različnih starostih otrok upada, in ko to, da učenci danes znajo manj kot pred desetletjem, vedo v šolah povedati že zgolj po občutku, bodo rezultati NPZ-jev še toliko bolj zgovorni in dragoceni. Kdor bo želel, bo torej lahko videl, kako se je znanje utrdilo, \'usedlo\' v glave nadobudne mladine. Najbrž posebnih presenečenj ne bo, z utrjevanjem imamo namreč težave. Ni treba niti hiteti zaradi kateregakoli preverjanja že, za poglabljanje znanja v šolah zmanjkuje časa tudi sicer, priznavajo in tudi opozarjajo ravnatelji. Še veliko prej, kot se bo začelo nacionalno preverjanje znanja, pa bosta vzgoja in izobraževanje morala postati eno ključnih in prioritetnih področij predvsem za politiko. Ne le zaradi skrb vzbujajočih rezultatov, ampak tudi v luči večje človečnosti.\" (konec)hss/zc STA080 2025-01-02/19:27
×