V Kranjski Gori za izboljšanje zimske sezone okrepili sodelovanje Kranjska Gora
26.05.2025, 13:00
Po tem ko so v Kranjski Gori pozimi zabeležili manj nočitev stacionarnih gostov, so se lotili boljšega povezovanja vseh akterjev v destinaciji. Skupaj z žičnicami, s katerimi so v preteklih letih pogrešali boljše sodelovanje, so že za prihodnjo zimsko sezono pripravili ponudbene pakete. Kranjskogorske hotele pa časa tudi investicijski cikel.***
Kot je pojasnil direktor Turizma Kranjska Gora Luka Vrančič, je bilo letošnjo zimo v destinaciji več smučarjev in dnevnih obiskovalcev, dobro so bile obiskane tudi različne prireditve, manj pa je bilo v primerjavi z letom pred tem ustvarjenih nočitev. \"Decembra in januarja je bilo število nočitev primerljivo s prejšnjim letom, februarja pa jih je bilo okoli pet odstotkov manj,\" je povedal Vrančič in ocenil, da so morda manjkali predvsem gostje po navdihu, saj bi ni bilo kulise naravnega snega.
\"Glede na to, da je kazalnik števila nočitev v upadu, se moramo na naslednjo sezono bolje pripraviti,\" je izpostavil Vrančič. Prepričan je, da ima Kranjska Gora v zimski sezoni največ rezerve, saj število nočitev v zimskih mesecih v zadnjih nekaj letih upada, medtem ko število nočitev v poletni sezoni raste.
Pojasnil je, da so minulo zimo hitro analizirali in takoj začeli aktivnosti za prihodnjo sezono. \"Ključ je sodelovanje, povezovanje, torej smučišča in nastanitvenikov ter tudi spremljevalne ponudbe,\" je dejal Vrančič. Vesel je, da so z RTC Žičnicami Kranjska Gora našli skupni jezik in skupno pot za trženje zimske sezone, s katero so minuli mesec že začeli.
\"Ta komercialni odnos žičnic na eni in nastanitvenih ponudnikov na drugi strani je bil precej zrahljan, na trgih se ni ponujalo skupnih paketov in potem tudi ni bilo vzvoda z aktivno trženje,\" je pojasnil Vrančič. \"To je velika novost za Kranjsko Goro in to smo v resnici zelo rabili,\" je ocenil Vrančič. Seveda je Kranjska Gora poznana zimska smučarska destinacija, vendar je z aktivnim trženje mogoče doseči več in obrniti negativni trend, je prepričan.
Pomen takšnega povezovanja v destinaciji je izpostavil tudi direktor Hit Alpinee Milan Sajovic. Pojasnil je, da je minulo zimo tudi v njihovih kapacitetah število nočitev nekoliko upadlo v primerjavi z zimo pred tem, kar sicer pripisujejo tudi temu, da so imeli prejšnjo zimo dva večja dogodka, ki ju to zimo ni bilo. So bili pa to zimo z manj dežja in nižjo temperaturo boljši pogoji za izdelavo umetnega snega, zato je bilo smučišče dobro pripravljeno.
Sodelovanje je pozdravila tudi kranjskogorska županja Henrika Zupan. Jasno je namreč, kot je dejala, da hoteli brez smučišča ne morejo prodajati nastanitev, smučišče pa je brez hotelov in s tem stacionarnih gostov manj obiskano. \"Skupaj je mogoče oblikovati privlačno ponudbo,\" je prepričana. Izpostavila je tudi pomen sodelovanja vseh deležnikov, ne le turističnih ponudnikov ampak tudi lokalne oblasti in prebivalstva, da skupaj najdejo ustrezne rešitve za trajnostni razvoj.
Vesela je informacije o prenovi Hitovih kranjskogorskih hotelov za dosego višjih standardov hotelskih sob. Sajovic podrobnosti investicij, ki so v pripravi, še ni mogel razkriti. Pojasnil pa je, da so konec lanskega leta z lastniki uspeli dogovoriti petletno strategijo poslovanja do leta 2029, ki je namenjena razvoju družbe in temelji na investicijskem ciklu. \"Ta je potreben in verjamem, da bomo s tem prispevali k dvigu kvalitete in boljši izkušnji gostov,\" je povedal Sajovic. (konec)tzu/zc STA086 2025-05-26/12:59