V Celju nadaljnja krepitev turizma Celje

Turizem v Celju se po podatkih Nacionalnega informacijskega središča za turizem še naprej krepi. V prvi polovici leta so v knežjem mestu zabeležili 12-odstotno medletno rast prihodov turistov in 10-odstotno povečanje števila nočitev. Destinacija se ponaša tudi z novo nastanitvijo v mestnem jedru.***
Direktorica Zavoda Celeia Celje Maja Voglar je za medije povedala, da so na destinaciji Celje letos do konca junija zabeležili 15.000 prihodov turistov, kar je 12 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. 70 odstotkov tujih in 30 odstotkov domačih gostov je ustvarilo 28.000 nočitev, kar je slabih 10 odstotkov več kot v prvih šestih mesecih leta lani.
Največ turistov je bilo iz sosednje Hrvaške, sledili so Avstrijci in Nemci, je o turističnih tokovih, ki se po novem zbirajo in obdelujejo tudi v okviru Nacionalnega informacijskega središča za turizem, dejala Voglar.
Destinacija Celje je od junija letos bogatejša za novo namestitev v starem mestnem jedru Hiša Barbara. S tem se, kot je ocenila Voglar, izpolnjuje eden od ciljev strategije razvoja turizma v Mestni občini Celje 2024-2029 z usmeritvami do leta 2031, to je pritegnitev zasebnega sektorja k novim nastanitvenim zmogljivostim.
Dvig konkurenčnosti destinacije prinaša podaljšanje dobe bivanja in povečanje povprečne dnevne porabe turistov. V skladu s strategijo naj bi se ta v povprečju povečala za tri odstotke letno, med drugim tudi s kakovostno gostinsko ponudbo v starem mestnem jedru.
Hotel Evropa se skladno s svojo strategijo osredotoča na razvoj hotelirstva na destinaciji, restavracijo Koper pa je predal v roke celjskemu chefu Sebastjanu Grobelšku, ki se je kalil v vrstah Eurotas hotelov, vodil je tudi celjsko gostilno Pri Franclu.
V skladu s cilji mestnega marketinga in strategijo razvoja turizma v celjski občini se v okviru Poletja v Celju letos aktivneje nagovarja mestne ponudnike in krepi promocijske aktivnosti Zavoda Celeia Celje.
Pristojni so izpostavili aktivnost Torek po moje, v okviru katere bodo imeli mestni ponudniki možnost dodatne izpostavitve svojih poletno obarvanih izdelkov in storitev, npr. sladoleda, osvežilnih napitkov, poletne mode, kozmetike, knjig, kulinarike in dogajanja. (konec)lpc/mrn STA019 2025-08-03/08:20
×