STO vabi k oddaji paketnih ponudb za promocijo turističnega gospodarstva Ljubljana

Slovenska turistična organizacija (STO) ponudnike vabi k oddaji paketnih ponudb za promocijo in prodajo turističnih storitev v okviru digitalnih kampanj. STO bo izvajala tako digitalno kampanjo na izbranih tujih trgih kot komunikacijsko kampanjo Moja Slovenija na domačem trgu, so sporočili iz STO.***
Globalna digitalna kampanja STO bo letos potekala v Nemčiji, Švici, Avstriji, Italiji, na Madžarskem, Češkem, Poljskem, Slovaškem, v Združenem kraljestvu, na Irskem, Franciji, Španiji, Belgiji, na Nizozemskem, v Luksemburgu, na Danskem, Finskem, Švedskem, Hrvaškem, v Srbiji, ZDA in Kanadi, so sporočili iz STO.
Nadaljevala se bo tudi domača kampanja Moja Slovenija, ki jo STO izvaja v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma, raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja.
Trenutno je mogoče oddati pakete v kategorijah aktivnih in družinskih počitnic, wellness in kulinarične ponudbe ter ponudbe mest, kulture in festivalov. Avgusta bodo dodali še kategorijo zimske počitnice.
Turistične pakete je možno oddajati do 30. novembra. Po tem datumu paketov ne bo mogoče več oddati, bodo pa še vedno objavljeni na pristajalnih straneh na portalu slovenia.info, navajajo na STO. Ponudnikom predlagajo, da je veljavnost vnesenih ponudb do konca leta 2025 oziroma do konca marca 2026 za pakete, ki jih bodo oddali za prihodnje zimske počitnice.
Oddaja vsebin je za ponudnike brezplačna, mora pa ponudnik zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. Oddani paketi, namenjeni za tuje trge, bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh globalne digitalne kampanje v petih tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem in španskem. Vsi oddani paketi za domači trg bodo pregledani in objavljeni, če bodo ustrezali vsem pogojem. (konec)zc/mrn STA064 2025-06-18/10:44
×