Nestle po padcu prodaje vnovič poslabšal celoletno napoved Zürich/Vevey
17.10.2024, 10:39
Švicarski prehrambeni velikan Nestle je v prvih devetih mesecih letos zabeležil 2,4-odstotni medletni padec prodaje. Ta se je tako v obdobju od januarja do konca septembra ustavila pri 67,1 milijarde švicarskih frankov (71,4 milijarde evrov). Podjetje je zato spet poslabšalo pričakovanja za letos, poroča francoska tiskovna agencija AFP.***
\"Povpraševanje potrošnikov se je v preteklih mesecih ohladilo. Tudi za naprej pričakujemo podobno razpoloženje,\" je objavo poslovnih rezultatov po poročanju tujih tiskovnih agencij pospremil novi izvršni direktor Laurent Freixe.
Freixe je na čelu podjetja minuli mesec zamenjal Marka Schneiderja, ki se je poslovil zaradi padajoče prodaje in vrste škandalov, v katerih so se znašli Nestlejevi proizvodi.
Freixe, ki je pred nastopom funkcije vodil enoto podjetja v Latinski Ameriki, za letos sicer napoveduje organsko rast prodaje, ki izključuje nihanja na valutnih trgih in prevzeme, v višini dveh odstotkov - to je odstotno točko manj od napovedi v juliju in dve odstotni točki manj od predzadnje napovedi.
Prav toliko je rast organske prodaje znašala tudi v minulem devetmesečju. V enakem obdobju lani je bila 7,8-odstotna.
Pod okrilje Nestleja sicer sodijo številne blagovne znamke, npr. Nespresso, Maggi, KitKat in Purin. (konec)mrn/jes STA050 2024-10-17/10:38