Na forumu v Zagrebu izpostavili pomen vrhunskih športnikov in tekmovanj za promocijo države Zagreb

Šport in turizem se odlično povezujeta, vrhunski športniki pa igrajo pomembno vlogo pri promociji države, je na današnjem forumu v Zagrebu poudarila direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak Olaj. Njen hrvaški kolega Kristijan Staničić je pomembno vlogo pri razvoju turizma pripisal velikim športnim tekmovanjem.***
\"Šport in turizem sta zagotovo partnerja. Sodelovanje na tem področju prinaša koristi tako športu kot tudi turizmu,\" je na okrogli mizi Šport in turizem v vlogi celoletnega in regionalno uravnoteženega razvoja, ki je potekala v okviru hrvaško-slovenske poslovne konference v Zagrebu, poudarila Pak Olaj.
Turizem športu po njenih besedah pomaga z zagotavljanjem sredstev na nacionalni ravni za mednarodne športne prireditve in za šport nasploh. Šport pa po drugi strani predstavlja odlično platformo za krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, še posebej za aktivni oddih.
Najboljši promotorji slovenskega turizma so po ocenah Pak Olaj vrhunski športniki, velika priložnost za povečanje prepoznavnosti Slovenije pa so tudi mednarodne športne prireditve. Slovenski turizem krepijo tudi priprave športnikov, ki prinašajo večjo zasedenost turističnih zmogljivosti, zlasti v mesecih zunaj glavne sezone, in športni objekti, kakršen je Nordijski center Planica.
Šport je kot pomemben del promocije države prepoznala tudi Hrvaška turistična skupnost (HTZ). \"Znano je, da je Hrvaška v svetu najbolj prepoznana po športnikih in turizmu. Številne raziskave kažejo, da ima šport velik vpliv na turizem na Hrvaškem in torej igra ključno vlogo v promociji države,\" je dejal direktor HTZ Staničić.
Hrvaška skozi šport po njegovih besedah razvija svojo turistično zgodbo, kot najbolj razvito regijo v segmentu športnega turizma pa je izpostavil Istro. Pri tem je kot primer navedel teniški turnir v Umagu, ki je po njegovih besedah to destinacijo preobrazil v športno-rekreativno središče za profesionalne in rekreativne športnike ter družine.
Staničić je poudaril tudi pomen velikih športnih tekmovanj, kakršno je svetovno rokometno prvenstvo, pa tudi drugih športnih dogodkov, kot so kolesarske dirke. Ti prispevajo k razvoju turizma zunaj glavne turistične sezone, pa tudi h krepitvi blagovne znamke Hrvaške kot destinacije za šport.
Pak Olaj je kot posebej pomembno danes izpostavila predvsem sodelovanje STO z ambasadorji. \"Izjemno hvaležna in ponosna sem, da so naši športniki Luka Dončić, Tadej Pogačar, Primož Roglič in Janja Garnbret naši ambasadorji, ambasadorji slovenskega turizma,\" je dejala. STO z njimi prepleta izkušnje in oblikuje zgodbe ter nagovarja ciljne skupine, s katerimi je komunikacija tako veliko bolj učinkovita.
Kot primer odličnega sodelovanja STO z ambasadorji je navedla nedavno Dončićevo objavo praznične Ljubljane na družbenih omrežjih, ki je v zelo kratkem času dosegla 700.000 ogledov. Spomnila je tudi na kampanjo STO pred olimpijskimi igrami v Parizu. Prvo skupno nacionalno kampanjo STO in Olimpijskega komiteja Slovenije so izvajali v 21 državah, vrhunski športniki pa so v njej predstavili slovenske destinacije kot najboljše možno športno igrišče.
Dvodnevni športno-gospodarski forum Navdih ne pozna meja sta organizirali slovenska in hrvaška rokometna zveza ob robu svetovnega prvenstva v rokometu, na njem pa so sodelovali številni vidni obrazi iz političnega, gospodarskega in športnega življenja v Sloveniji in na Hrvaškem. (konec)tib/bg STA177 2025-01-21/16:57
×