Konferenca o odnosih z javnostmi izpostavila empatijo in moč človečnosti Portorož

Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi, ki se je začela danes v Portorožu, letos v ospredje prinaša odnose, empatijo in moč človečnosti. Organizator konference, Slovensko društvo za odnose z javnostmi, je ob tem izpostavil vlogo komunikatorjev kot ključnih povezovalcev in akterjev sprememb v sodobni družbi, so zapisali pri društvu.***
Konferenca letos nosi naslov Predvsem človek. Človek pred vsem., s čimer so želeli poudariti, da strokovnjaki s področja komunikacije kljub izjemnemu razvoju tehnologije ne smejo pozabiti, da komunikacija ni zgolj orodje prenosa informacij, temveč predvsem odnos, ki ga gradi človek.
Da do umetne inteligence ne smemo pristopiti nekritično, pač pa moramo razumeti, da je odgovornost za njeno uporabo na strani uporabnika, je izpostavil profesor na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani in partner v agenciji Herman & partnerji Dejan Verčič.
\"Problem ni stroj, problem je človek,\" je poudaril in dodal, da moramo k umetni inteligenci pristopiti z radovednim raziskovanjem in preizkušanjem. Strokovnjak za umetno inteligenco Enej Gradišek je ob tem poudaril, da ta ni nadomestilo, pač pa partner za učenje, kreiranje in soustvarjanje idej.
Na prvi konferenčni dan so podelili tudi nagrade Prizma. Nagrado za najboljši program internega komuniciranja so podelili Ljubljanskim mlekarnam in agenciji Mediade za projekt S posluhom drug za drugega: raznolikost, enakost in vključenost v Ljubljanskih mlekarnah.
Za projekt Next Gen Ai je bilo nagrajeno podjetje Harvey Norman, urad vlade za komuniciranje za projekt Ustavimo dezinformacije - preBERI, preMISLI, PREVERI, Agencija 101 za Novartisov projekt Holesterol ni komedija. Podjetje Lidl Slovenija in agencija Taktik sta bila nagrajena za projekt Milijon plastenk za Junake, podjetje Lek pa za projekt Interact.
Poleg nagrade Prizma je bilo podeljeno tudi priznanje za najboljšo študentsko komunikacijsko rešitev v okviru natečaja Inkubator PRiložnosti. S prvim mestom sta bili nagrajeni dve študentski ekipi, in sicer OTP Winxice ter ekipa PRess to imPRess.
Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi se sicer s predavanji in okroglimi mizami nadaljuje še v petek. (konec)hss/zc STA214 2025-05-22/19:15
×