Igralnice bodo zaradi novih tehnologij morale privabljati z doživetji Nova Gorica

Igralniška dejavnost v igralnicah zaradi novih tehnologij mlajšim generacijam ni več toliko zanimiva. Če želijo igralnice pritegniti nove generacije, morajo ponuditi zanimiva doživetja, je ob robu konference Casino Operations Summit v Novi Gorici dejal organizator Lucien (Lucas) Wijsman.***
Kot je danes v izjavi dejal Wijsmanm, se igralniška industrija vse bolj usmerja v doživetja. \"Tako denimo igralnice v Las Vegasu 70 odstotkov prometa ustvarijo s spektakli, nakupovanji, umetnostjo, hoteli in kulinariko, torej z vsem, kar nas v življenju navdušuje,\" je ponazoril.
V Evropi je po njegovih besedah nekaj podjetij že razvilo tak model delovanja. \"Zato tudi ni naključje, da je Casino Operations Summit izbral Hitovo vesolje zabave in Novo Gorico za letošnji mednarodni dogodek,\" je dejal Wijsman.
Dvodnevna konferenca, ki se končuje danes, je na enem mestu zbrala okoli 300 predstavnikov igralniške stroke iz vse Evrope, vrhunske predavatelje svetovnega kova in ponudnike inovativnih igralniških produktov. \"S tem dogodkom utrjujemo tudi aktivno vlogo in prepoznavnost na širšem evropskem igralniškem trgu in se tudi kot družba internacionaliziramo,\" je poudaril predsednik uprave družbe Hit Sandi Brataševec.
Hit je podobno konferenco pripravil že leta 2011. Tema letošnjega dogodka pa je bila Staying Relevant! - kako naj klasične igralnice ostanejo pomembne ponudnice v času digitalne zabave in novih generacij gostov.
Na konferenci so razpravljali o prihodnosti igralništva, oblikovanju uporabniške izkušnje, vedenju gostov, razvoju storitev, marketingu, umetni inteligenci, poslovni analitiki in sistemskih rešitvah. Pripravili s tudi sejemska predstavitev najnovejših igralniških produktov, med katerimi so tudi slovenski ponudniki.
Na vprašanja, ki so jih postavili udeleženci konference, je novogoriška igralniška družba poskušala odgovoriti že lani, ko so v Hitu postavili novo strategijo trajnostne rasti do leta 2029. \"Z njo poudarjamo kakovost naših storitev, trajnost, digitalizacijo procesov, inovativni razvoj samih produktov, razvoj človeškega kapitala, še posebej pa dajemo poudarek, da je ta strategija zelo vključujoča,\" je dejal Brataševec.
Nova Gorica in celotna Slovenija imata po prepričanju Hita možnost nadaljnjega razvoja na področju igralništva, kar prinaša tudi določeno prepoznavnost v Evropi. Ob tem je predsednik uprave državne igralniško-turistične družbe napovedal, da bodo prihodnji mesec oddali vlogo za pridobitev koncesije za izvajanje spletnih iger na srečo v Italiji. (konec)rr/jes STA216 2025-05-15/16:30
×