Glavna nagrada za marketinško odličnost letos Telekomu Slovenije Portorož

Prejemnik velike nagrade za odličnost v marketingu je letos Telekom Slovenije. Na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu so priznanja za marketinško odličnost prejeli še Atlantic Grupa, Petrol, Zavarovalnica Triglav in Steklarna Hrastnik, so sporočili iz Društva za marketing Slovenije.***
Telekom Slovenije je po izboru strokovne komisije zmagovalec v dveh kategorijah in finalist v še treh, kar po njenem mnenju kaže na strateško, taktično, gonilno in povezovalno vlogo marketinga v podjetju.
\"Ko smo se pred dvema letoma odločili dvigniti Telekom Slovenije tja, kamor sodi, smo se tega lotili z novo strategijo, veliko željo in odlično ekipo, ki je to znala. Kot finančnik se nisem vtikal v marketing. Zastavil sem eno samo vprašanje: ali ste zadovoljni? Ko so rekli da, sem potrdil kampanjo. In zelo smo ponosni na to, kar smo naredili,\" so organizatorji izbora v sporočilu navedli podpredsednika uprave Telekoma Slovenije Boštjana Škufco Zaverška.
Izbirna komisija je obrazložitvi med drugim zapisala, da je Telekom s celovito transformacijo marketinga, novim pozicioniranjem na trgu in odlično izvedbo dokazal, da je osredotočen na uporabnika, svojo marketinško odličnost pa da je potrdil tudi z odličnimi poslovnimi rezultati in ponovnim prevzemom vodilnega položaja v panogi.
Telekom Slovenije je bil najboljši v kategorijah odličnost celovite marketinške strategije podjetja ter odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost.
V kategoriji odličnost marketinškega projekta je v podkategoriji novost ali inovacija zmagala Atlantic Grupa, v podkategoriji transformacija ali optimizacija poslovnih procesov Petrol, v podkategoriji odziv na izredne okoliščine Zavarovalnica Triglav in v podkategoriji strateško partnerstvo Steklarna Hrastnik. Med finalisti je bilo tudi podjetje Spar Slovenija. (konec)jb/mrn STA053 2025-05-30/09:23
×