Dnevnik o zunanjem oglaševanju v Ljubljani (26. 3.) Ljubljana

Mateja A. Hrastar v komentarju Mesto kot oglaševalski pano piše o zunanjem oglaševanju v Ljubljani. Opozarja na problem pretirane količine oglasov, ki kvarijo vizualno podobo mesta. Občina se sicer nelegalne oglase trudi odstraniti, a gre postopek počasi. Treba je najti ravnotežje med diskretnim in kričečim vizualnim onesnaževanjem z oglasi, meni.***
\"Toda radi bi videli tudi, da bi MOL zagrizel v še eno oglaševalsko kislo jabolko. Poleg nelegalnih oglaševalskih panojev meščane namreč že nekaj let žuli pogodba med mestom in Europlakatom. Gre za projekt Bicikelj, ki ga mesto podjetju \'plačuje\' z zunanjimi oglasnimi površinami. (...) Če se želi mestna občina resnično boriti proti prekomernemu zunanjemu oglaševanju, te bitke nikakor ne more biti s podpisano netransparentno pogodbo o javno-zasebnem partnerstvu, ki vključuje tudi veleplakate. Dokler bo tako, bodo lahko mestni inšpektorji odstranili še 500 ali tisoč nelegalnih oglasnih površin, pa bodo meščani ob pogledu na Europlakatove bleščeče prikazovalnike na Slovenski cesti še vedno občutili nelagodje. Ter se ob tem spraševali, kdo v resnici mesto razume le kot oglaševalski pano.\" (konec)lam/mo STA033 2025-03-26/08:52
×