Dnevnik o nadgradnji železniške proge (5. 9.) Ljubljana

Vanja Brkić v komentarju Kako krajšati razdalje brez sekanja ovinkov? piše o nadgradnji železniške proge med Ljubljano in Kranjem oziroma Naklim. Avtorica poudarja, da naj bi v teoriji po zaključku nadgradnje vlaki na tej progi prepeljali bistveno več potnikov kot zdaj in bi se dnevni migranti preusmerili s cest na vlake.***
\"A zgolj gradnja dveh vzporednih tirov ne bo čarobna bližnjica, ki bo voznike navdihnila, da udobje svojega jeklenega konjička preprosto zamenjajo za vlak. Železniški promet bo moral postati bolj točen, bolj pogost, bolj udoben. Slovenske železnice bodo morale kupiti dovolj vlakov, da se morebitno povečanje potnikov z Gorenjske ne bo sprevrglo v boj za sedeže, kot se recimo dogaja na nekaterih avtobusnih linijah. Direkcija bo morala zagotoviti, da bo nova železniška infrastruktura dostopna različnim tipom potnikov (osebam z oviranostmi, staršem z vozički, potnikom s kolesi, skiroji ...). (...) Pretekli slabo vodeni državni projekti so pomemben razlog, zakaj želi javnost gledati pod prste praktično vsakemu javnemu projektu. In iz istega razloga je treba še naprej zagotavljati transparentnost, vključenost in možnost sodelovanja javnosti ter pritožbe. Tak način razvoja investicij nedvomno ni enostaven, a trdo delo utegne s časom povrniti vsaj del zaupanja javnosti, ki je bilo v preteklosti zapravljeno skupaj z davkoplačevalskim denarjem.\" (konec)mde/spc STA034 2024-09-05/08:46
×