Apatičnost kitajskih kupcev oklestila prihodke BMW Frankfurt
07.05.2025, 10:27
Nemški avtomobilski proizvajalec BMW je v prvem četrtletju zabeležil 2,2 milijarde evrov čistega dobička, kar je 26,4 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Padec med drugim pripisujejo slabemu povpraševanju na Kitajskem. Kljub slabšim rezultatom in negotovi carinski politiki so v proizvajalcu prepričani, da bodo letos dosegli cilje.***
Prihodki od prodaje so v prvem četrtletju padli za 7,8 odstotka na 33,8 milijarde evrov. Dobavili so 586.000 vozil, kar je 1,4 odstotka manj kot v enakem lanskem obdobju, poslovne rezultate povzema nemška tiskovna agencija dpa.
Padec v BMW pripisujejo predvsem slabšemu povpraševanju na kitajskem trgu in vse ostrejši konkurenci.
\"Zaradi stabilnega povpraševanja po luksuznih vozilih, pa v BMW ocenjujemo, da bomo letos dosegli zastavljene cilje,\" so v podjetju zapisali v poslovnem poročilu. Ob tem so sicer opozorili, da se natančnega vpliva ameriških carin na poslovanje ne da izračunati, so pa upoštevali ocene, ki temeljijo na njihovih predvidevanjih. Pričakujejo, da bo dobiček pred davki letos na ravni lanskega.
Kljub velikemu padcu četrtletnega dobička se je BMW po poročanju dpa odrezal bolje od domačih tekmecev: Mercedes-Benz je poročal o 43-odstotnem padcu čistega dobička, ki je znašal 1,7 milijarde evrov, vodilni nemški proizvajalec Volkswagen pa ga je zabeležil 2,2 milijarde evrov, kar je 41 odstotkov manj kot v prvem lanskem četrtletju. (konec)zc/mlu/jb STA057 2025-05-07/10:26