Gorenjski glas / Foto: Gg

Kako potrošnik zamenja banko

V Zvezi potrošnikov Slovenije so pripravili kratek video o tem, kdaj in kako se lotiti zamenjave banke.

Kranj – Kot poudarjajo v zvezi potrošnikov, je postopek zamenjave banke standardiziran, enostaven in hiter, večino zadev glede tega uredi nova banka. Če imajo potrošniki pri stari banki odprt le bančni račun in poravnane vse obveznosti, vse lahko uredijo na daljavo, v banko morajo osebno le v primeru urejanja odplačevanja kredita, varčevanja in depozitov. »Zaprtje računa lahko pomeni povišanje obrestne mere pri kreditih, ki jih odplačujete, višje članarine za plačilne kartice in druge spremembe pri nadomestilih. Predčasna odpoved varčevanj in depozitov prinaša stroške in/ali manjše obresti, zato se z banko dogovorite, kam naj nakaže denar po zaključku varčevanja,« opozarjajo v zvezi potrošnikov in dodajajo, da je postopek zamenjave brezplačen, izjema so le dejanski stroški, ki pri tem nastanejo. Stara banka lahko za zaprtje računa zaračuna nadomestilo, a le, če je bil račun odprt manj kot pol leta, višina nadomestila pa mora biti sorazmerna z dejanskimi stroški. Račun mora zapreti v enem mesecu, nadomestila pozneje ne sme zaračunati, vnaprej plačana nadomestila pa mora povrniti v sorazmernem deležu.

×