Vsak izdelek nosi košček duše

Prejemniki novih certifikatov z županjo Henriko Zupan, direktorjem Turizma Kranjska Gora Lukom Vrančičem, koordinatorico projekta Mojco Mežek in predsednico Akademije Izvorno slovensko dr. Tanjo Lešnik Štuhec / Foto: Primož Pičulin

Vsak izdelek nosi košček duše

V občini Kranjska Gora so podelili nove certifikate Kolektivne blagovne znamke Kranjska Gora Vrhunsko, ki povezuje najboljše lokalne izdelke, kulinariko, nastanitve in doživetja destinacije.

Mojstrana – Kolektivno blagovno znamko Kranjska Gora Vrhunsko, ki ponuja bogastvo ustvarjalnosti, tradicije in srčnosti lokalne skupnosti, že tretje leto upravlja Turizem Kranjska Gora. »Trenutno ta družina šteje trideset certificiranih ponudnikov, ki so skupno prispevali več kot osemdeset rokodelskih izdelkov, pridelkov in živilskih izdelkov, jedi in pijač, postreženih na gostinski način, vodenih doživetij, nastanitvenih obratov ter storitev najvišje kakovosti,« je na nedavni podelitvi novih certifikatov v Slovenskem planinskem muzeju v Mojstrani povedala Mojca Mežek, ki je letos prevzela koordiniranje tega projekta v Kranjski Gori.

Novi in podaljšani certifikati

Novi prejemniki certifikatov so Tina Robič za marmelade iz domačega jagodičevja in suho sadje, Kozji raj (Maja in Erik Fertin) za nov izdelek kozji kefir, Atelje pod Macesnovcem (Marta Smodiš) za ročno izdelane lutke Kekec in Mojca z visoko vzgojno in oblikovalsko vrednostjo, Luna unikatni izdelki (Tania Oblak Košir in Klemen Košir) za lesen nakit z motivi planike, encijana, gora in Knafelčeve markacije, animacijska služba Hit Alpinea za novo knjižico Kekec na počitnicah, Planinsko društvo Dovje - Mojstrana za edinstveno jed triglavski žepki v slani in sladki različici, Hotel Milka za nastanitve in zajtrk v kategoriji jedi in pijač, Jasna Natur Resort za dve novi jedi Gostilne Jasna - postrvji tatarec ter rumeno polento eko kmetije Klepec, Apartmaji in sobe Bernik za kakovostne nastanitvene kapacitete s trajnostnim certifikatom Zeleni ključ in Julijana Turizem za vodeno kulinarično doživetje Tonkine delavnice, kjer obiskovalci ustvarjajo tradicionalne jedi Zgornjesavske doline.

Z izdelki, označenimi s certifikatom kakovosti, smo lahko vedno prepričani o njihovem izvoru, pristnosti in visoki vrednosti lokalnih sestavin ter materialov. Vsak izdelek je obenem tudi dokaz ljubezni do kraja, ki ga ustvarja, so poudarili na podelitvi novih certifikatov Kolektivne blagovne znamke Kranjska Gora Vrhunsko.

Priznanje za ambasadorja kolektivne blagovne znamke je prejel Triangel Boutique Hotel – Hiša gastronomije, ki z vrhunskim kulinaričnim poslanstvom udejanja vizijo pristnih, kakovostnih in butičnih doživetij, spoštljivih do narave in tradicije alpskega prostora.

Podaljšane certifikate so za svojo odličnost prejeli Jasna Natur Resort v kategoriji jedi in pijače ter nastanitve, Čebelarstvo Bee Toni in pa Kozji raj za izdelke iz kozjega mleka v kategoriji pridelki in živilski izdelki ter Luna unikatni izdelki v kategoriji rokodelski izdelki.

Izvedli sedemnajst delavnic

Letos so v projektu izvedli 17 delavnic in 22 individualnih svetovanj. »Z nekaterimi ponudniki smo sodelovali tudi na raznih dogodkih, predstavitvah zainteresirani javnosti tako iz Slovenije kot tudi iz tujine, tržnici B2B v projektu Biosfernega območja Julijske Alpe Ja, 100% lokalno in na tržnici, ki vsak petek oživi ob gasilskem domu v Gozdu - Martuljku,« je navedla Mojca Mežek. Uspešno so, kot je še poudarila, mrežili in ustvarjali nove skupne zgodbe tudi zaradi uspešne kandidature pri projektu LAS Povezovanje blagovnih znamk na območju LAS Zgornja Gorenjska.

Kranjskogorsko županjo Henriko Zupan veseli, da se je Kolektivna blagovna znamka Kranjska Gora Vrhunsko postavila ob bok drugim teritorialnim kolektivnim znamkam v Sloveniji po modelu Izvorno slovensko. Novim prejemnikom certifikatov je položila na srce, naj se pri tem zavedajo svoje vloge. »S svojimi izdelki in idejami ohranjate izvirnost, unikatnost naše Zgornjesavske doline.« Predsednica Akademije Izvorno slovensko dr. Tanja Lešnik Štuhec pa: »Vse kolektivne blagovne znamke, teh je v Sloveniji trenutno 14 in se nam bosta pridružili še dve novi, spoštljivo predstavljajo to, kar ponudniki resnično počnete. Gre za gostoljubnost, srčnost, ki jo dajete in ki jo dejansko predstavljate kot način življenja.«