Prešernova ulica v starem mestnem jedru Kranja je bila doslej zaprta za ves motorni promet, odslej bo po njej prepovedano voziti tudi s kolesi in skiroji. / Foto: Tina Dokl
Prešernova ulica v starem mestnem jedru Kranja je bila doslej zaprta za ves motorni promet, odslej bo po njej prepovedano voziti tudi s kolesi in skiroji. / Foto: Tina Dokl
Po Prešernovi ulici le še peš
Mestna občina Kranj bo danes na Prešernovi ulici v Kranju spremenila prometni režim. Prepovedana bo tudi vožnja s skiroji in kolesi.
Kranj – Na Prešernovi ulici, osrednji ulici starega mestnega jedra Kranja, bo danes začela veljati nova prometna ureditev. Z novo prometno signalizacijo bodo namreč na tej ulici popolnoma prepovedali promet v obeh smereh, vključno s kolesi in skiroji. Kolesarji in uporabniki skirojev bodo tako Prešernovo ulico lahko uporabljali le peš ob kolesu oziroma skiroju, so sporočili z Mestne občine Kranj (MOK)j. Še vedno bodo prevozne Reginčeva, Tomšičeva in Jenkova ulica v smeri z Maistrovega trga proti Glavnemu trgu oziroma Tavčarjeva ulica v obratni smeri (z Glavnega trga proti Maistrovemu trgu). »Posebno pozornost naj udeleženci v prometu posvetijo upoštevanju prometnih predpisov, saj je Tavčarjeva ulica enosmerna – vožnja s kolesom v nasprotno smer je prepovedana,« še opozarjajo na občini.
Gre za enega od ukrepov, s katerim občina skuša vsaj delno preprečiti nevarne vožnje predvsem voznikov skuterjev in e-skirojev v kranjskem mestnem jedru, nad katerimi se občani pogosto pritožujejo. Večkrat so pritožbe oddali tudi na spletno platformo KrPovej, na katero lahko občani podajo pobude in vprašanja mestni upravi. »Skuterji brez registracije, glasni izpuhi, e-skiroji, ki močno presegajo 25 km/h. To se dogaja v popoldanskem času po 17. uri, ko redarjev ali policije žal ni na spregled, predvsem na relaciji Glavni trg–Pungert. Res upam, da ne pride do kakšnega neljubega dogodka, preden bolj odločno ukrepate,« je na primer maja letos zapisal občan.
Mestna uprava je v odgovoru zapisala, da se problematike zavedajo. »V mestnem jedru iščemo možnosti za bolj umirjen promet, s pomočjo Medobčinskega redarstva opravljamo nadzor prometa in v primeru ugotovljenih kršitev ustrezno ukrepamo, pri tem pa je treba razumeti, da je nadzor včasih težje izvajati, saj redarji nimajo pooblastila, da bi vozniku s fizično silo preprečili nadaljnjo vožnjo, če ta noče ustaviti. Rešitev problematike vidimo tudi v registraciji vseh skirojev in njihovi regulaciji, kar pa je v pristojnosti države. Na MOK si bomo prizadevali za to, da s pomočjo Združenja mestnih občin Slovenije odpremo razpravo za posodobitev zakonodaje,« so še odgovorili.