Digitalna informacijska točka – tabla s QR kodo v središču Cerkelj / Foto: Ana Jagodic Dolžan
Digitalna informacijska točka – tabla s QR kodo v središču Cerkelj / Foto: Ana Jagodic Dolžan
Digitalne točke za obiskovalce
Turistične in druge uporabne informacije bodo obiskovalcem občine Cerklje na petnajstih lokacijah nudile table s QR kodami.
Cerklje – Zavod za turizem Cerklje vzpostavlja digitalne informacijske točke, ki po besedah v. d. direktorice Andreje Megušar prinašajo enostaven in hiter dostop do podatkov o destinaciji. »Gostom bodo v šestih jezikih ponujale najnovejše informacije o znamenitostih, dogodkih, nastanitvah, lokalnih kulinaričnih ponudbah, trgovinah, avtobusnih voznih redih, zdravstvenih storitvah in druge praktične napotke za brezskrbno raziskovanje.« Kot je še pojasnila, gre za novost v slovenskem prostoru, s katero želijo omogočiti lažje raziskovanje krajev in povezati ponudnike s sodobno uporabniško izkušnjo, pri čemer jih je podprla tudi Slovenska turistična organizacija. »Pravzaprav te točke za občine predstavljajo sodoben odgovor na vedno večje turistične izzive, saj poleg klasičnih katalogov in tabel lahko v digitalni obliki ponudimo najbolj zanesljive informacije – brez večjih stroškov in kadrovskih obremenitev. To je posebej pomembno v razpršenih destinacijah in manjših krajih. Vsekakor pa table s QR kodami, ki jih bomo v občini Cerklje namestili na 15 lokacij, ne morejo nadomestiti turističnoinformacijskega centra, saj je ta za vsakega gosta t. i. welcome room, kjer se sreča z okoljem in njegovo urejenostjo,« je dodala.
Cilj digitalnih točk je, da gost kadarkoli, ne glede na dan ali uro, na enem mestu pridobi ključne informacije, je pojasnila Hana Kučej iz podjetja QR Space, v katerem je nastal sodobni vodič. »Rešitev je, poenostavljeno rečeno, digitalizacija različnih brošur, pri čemer je pomembna prednost, da digitalizirane podatke lahko hitro posodobimo,« je poudarila.
Kot je povedala Megušarjeva, ki pozdravlja tudi to, da za uporabo digitalnega vodiča ni treba naložiti aplikacije na telefon, goste pogosto zanimajo aktualne informacije, kot so vozni redi avtobusov, delovni čas trgovin, lokacije bankomatov … »Digitalne točke so tako dobrodošle tudi za ponudnike, saj poenostavljajo informiranje in obenem večajo možnost, da gost ostane v destinaciji.«