Pri nadgradnji gorenjske proge so upoštevane ciljne hitrosti 160 km/h za potniške vlake in 120 km/h za tovorne vlake, zato so ponekod predvidene tudi spremembe trase oz. odmiki od obstoječe proge. / Foto: Tina Dokl

Objavili predlog nadgradnje proge

Do 26. julija poteka javna obravnava predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo.

Kranj – Leto dni po tem, ko so na Direkciji RS za infrastrukturo odločili, da bo trasa drugega tira železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo na jugovzhodnem območju Kranja potekala po različici Labore s predorom pod Ljubljansko cesto, in ne skozi Orehek, čemur so močno nasprotovali krajani, je ministrstvo za naravne vire in prostor vendarle javno objavilo predlog državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj/Naklo z okoljskim poročilom. Javna obravnava predloga poteka do 26. julija, gradivo pa je objavljeno na spletnem portalu gov.si, Državno prostorsko načrtovanje, v rubriki Javne objave, razgrnitve in seznanitve, in tudi v prostorih Mestne občine Kranj ter občin Medvode, Škofja Loka in Naklo.

Direkcija za infrastrukturo kot investitor priprave državnega prostorskega načrta in vseh strokovnih podlag skupaj s pobudnikom, pripravljavcem in izdelovalci dokumentacije pripravlja tudi celovite javne predstavitve načrtovane prostorske ureditve. V Škofji Loki oziroma pri Svetem Duhu je potekala že včeraj, na Mestni občini Kranj (sejna soba 15) jo bodo izvedli v ponedeljek, v Kulturnem domu Medvode pa v torek, obakrat ob 17. uri.

Za nadgradnjo gorenjske proge so se najprej lotili priprave državnega prostorskega načrta Ljubljana–Kranj/Naklo, ločeno pa ga bodo pripravili še za traso Kranj–Jesenice–državna meja. Med osnovnimi cilji nadgradnje proge je predvsem povečanje njene zmogljivosti z dograditvijo drugega tira. Pri načrtovanju so upoštevane ciljne hitrosti 160 km/h za potniške vlake ter 120 km/h za tovorne vlake, zato so na posameznih pododsekih predvidene spremembe trase oz. odmiki od obstoječe proge.

Oddajte svoj komentar

Kranj 24°

delno oblačno
vlažnost: 67 %
veter: JV, hitrost: 11 km/h

17/32

petek

19/25

sobota

17/29

nedelja

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

PRIREDITVE / Škofja Loka, 20. julij 2024

Spominska slovesnost v Dolenji vasi

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 20. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

OBVESTILA / Škofja Loka, 21. julij 2024

Srebrna maša Robija Friškovca

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 21. julij 2024

Blagoslov vozil na Šmarjetni gori

OBVESTILA / Škofja Loka, 21. julij 2024

Srebrna maša Robija Friškovca

OBVESTILA / Šmarjetna gora, 21. julij 2024

Praznovanje godu sv. Marjete

RAZSTAVE / Kranj, 22. julij 2024

Razstava udeleženk likovnega tečaja

IZLETI / Kranj, 23. julij 2024

Kolesarski izlet v dolino Hrastnice

 

 
 

 

 
 
 

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 07:55, 19. julij

Ne more biti regijska bolnišnica v neki vasi. Samo Kranj je primerna lokacija. V Radovljici naj pustijo neokrnjeno naravo. Sicer bo župan sl...

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 22:29, 18. julij

Merker1 malo si preberi:
https://www.gorenjskiglas.si/article/20240321/PIS/240329945/1241/gorenjska-bolnisnica

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 14:19, 18. julij

Tako Radovljica kot Jesenice so za spodnji konec Gorenjske, ki je doslej nihče ni nič vprašal, pa bi moral, predaleč. Nihče se ne ukvarja s ...

Analiza / 14:03, 18. julij

Ob razpravah o lokaciji nove gorenjske bolnišnice naj opozorim na argument, ki ga v analizi ministrstva za zdravje ni zaslediti, pa bi moral...

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 10:35, 18. julij

Bolnišnica sredi prometnega mesta ni dobra rešitev. Že zdaj so kolone avtomobilov v tistem koncu, kaj bi bilo šele potem. V Murski Soboti j...

Po analizi rahla prednost lokaciji v Radovljici / 22:21, 17. julij

U Radolc je tkole. Se nekaj zgodi, npr. gre fabrika drugam, nobenmu mar. Se zapre ulica, nikomur mar. Se ukine ulica, še manj. No, in tudi ...

Kmete moti trasa plinovoda / 17:31, 16. julij

Vse to se dogajo ker službe MO Kranj ne sčitijo interesa občanov.Ne vem ali je ležernost ali strokovnost ljudi ki zasedajo ključna delavna...