Delavci so te dni hiteli z asfaltiranjem vozišča na mostu, ki pa ga bodo predvsem zaradi zamude del na bližnjem podvozu odprli šele čez pol meseca. / Foto: Tina Dokl

Za zamudo pri mostu zdaj kriv dež

Mosta čez Savo v Kranju ne bodo odprli danes, kot so napovedovali, ampak šele sredi junija. Razlog za zamudo je veliko deževnih dni v maju.

Kranj – Obnova mostu čez Savo na Ljubljanski ce­sti v Kranju se bo še dodatno zavlekla. Z Mestne občine Kranj so namreč sporočili, da bo ta končana šele sredi junija, in ne konec maja, kot so napovedovali še pred meseci. Vzrok za dodaten zamik odprtja mostu pa je ponovno narava, natančneje – dež.

Rekonstrukcija mostu čez Savo, ki jo izvaja kranjsko podjetje Saning, je ves čas povezana z zapleti in zamudami. Že začelo se je slabo, saj so Kranjčani na začetek del čakali približno dve leti. Zapletalo se je namreč z izvedbo javnega razpisa za izbiro izvajalca, saj so bile vse prispele ponudbe višje od zagotovljenega denarja. Uspešna je bila tako šele tretja ponovitev razpisa, potem ko je Mestna občina Kranj za izvedbo investicije zagotovila še dodatnih 462 tisoč evrov. Pogodbena vrednost del na mostu je sicer 2,9 milijona evrov.

Most naj bi po prvotnih napovedih obnovili do novembra lani, a je občina na prošnjo podjetja Saning podaljšala rok do 31. maja, ker so lanske poplave poškodovale gradbene odre pod mostom in ogrozile stabilnost konstrukcije. Zaradi zamika izvedbe del so se obenem odločili še sanirati bližnji podvoz v Savsko loko, kar da po zatrjevanju občine ne bo podaljšalo obnove mostu. Kljub napovedim pa se ta ne bo končala na današnji dan, temveč se bo zavlekla še za pol meseca. »Dolgo pričakovana obnova mostu čez Savo v Kranju je pri koncu, zaključujejo se tudi dela na podvozu v Savski loki. Ta bodo po zagotovilih izvajalcev predvidoma končana do sredine junija. Prej zaradi velikega števila deževnih dni v maju ni bilo mogoče,« so ta teden sporočili z občine.

Na mostu bodo sicer dela predvidoma končali do konca tega tedna; manjkajo še zadnja plast asfalta in talne označbe. Pri podvozu pa je treba dokončati še hidroizolacijo, namestiti robnike in ograjo, položiti asfalt ter narisati talne označbe. Na Mestni občini Kranj ob tem poudarjajo, da bo imel obnovljeni most enake dimenzije. Širina ceste ostaja sedem metrov, kar bo omogočalo dvosmerni promet avtobusov in tovornjakov. Po pločniku bo potekala enostranska dvosmerna kolesarska pot, javna razsvetljava bo ob strani in ne bo posegala v površine za pešce.

Zaporo prometa po Savskem mostu bodo zdaj izkoristili še za preplastitev krožišča pod Jelenovim klancem. Položiti bo treba nov asfalt, dela pa potekajo od včeraj do predvidoma 10. junija. V križišču je zato postavljena delna zapora, promet poteka izmenično enosmerno in je urejen s semaforjem. Kot so še povedali na občini, bo nov asfalt tudi na cesti od obnovljenega mostu do križišča pri kranjski železniški postaji, po odprtju mostu pa bo treba preplastiti tudi cesto v podvozu Savska loka.

Oddajte svoj komentar

Kranj 16°

oblačno
vlažnost: 88 %
veter: JV, hitrost: 11 km/h

15/24

četrtek

12/28

petek

13/29

sobota

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

IZLETI / Kranj, 4. julij 2024

Planinsko-pohodniški izlet DU Kranj

PRIREDITVE / Kranj, 6. julij 2024

Na Goteniški Snežnik

PRIREDITVE / Škofja Loka, 6. julij 2024

Koncert kitaristke in kantavtorice

PRIREDITVE / Cerklje, 6. julij 2024

Piknik DU Cerklje

GLASBA / Srednja vas, 7. julij 2024

Koncert ljudskih pevcev

 

 
 

 

 
 
 

Prvič po obvoznici / 10:21, 4. julij

Izjava ministrstva za infrastrukturo: "Kot izhaja iz medijskih objav, so v Občini Železniki brez pooblastil in v nasprotju z zakonskimi pred...

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 04:18, 1. julij

JEK2 bo s proizvodno ceno 180€/MWh (upajmo) konkurenčna samo v zimskem času. Cena iz amortiziranega NEK-a je 40€/MWh. Se bojim, da bo JEK2 nasedel projekt kot TEŠ6.

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 12:27, 28. junij

JEK2 ja. Samo pri hidroelektrarnah naj ostane, in še veliko manjših naj se zgradi. Enako TEŠi. Časi so taki, da moramo imeti različne vire. ...

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 19:40, 26. junij

zarad mene mamo lahko še več nukleark, ampak potem hočem da podremo tudi nekaj hidroelektrarn in ne gradimo novih. pa ne smemo pustiti da to...

Preureditev območja na Planini / 17:58, 26. junij

Pri toplarni na Planini poleg cestne povezave s Supernovo, naj bi zgradili še cca 70 parkirnih mest? Mogoče podzemna.

Kranjska Severna vrata bo gradilo podjetje Dolnov / 17:53, 26. junij

Kar posledično pomeni, če se tako mudi z omenjeno gradnjo, da v Kranju ne bo regijske bolnice?
Mogoče bo pa prej zgrajena avtobusna postaja? Mogoče celo v Kranju!

Jek2 je dolgoročna naložba v zanesljivo oskrbo z nizkoogljično električno energijo / 12:31, 26. junij

Jek2? Vsekakor za. Vendar brez Hrvatov in brez GEN. Jek2 naj sama prodaja proizvedeno elektriko po proizvodni ceni plus amortizacija samo domačim odjemalcem.