Kakšna bo prihodnost leškega letališča

Občina Radovljica pripravlja strategijo razvoja Alpskega letalskega centra Lesce, v kateri sledi usmeritvam lokalnega prebivalstva in uporabnikov, ki si večinoma želijo trajnosten in enakomeren razvoj letališča.

Do leta 2030 želi občina učinkovito in partnersko upravljati letališče, ohraniti oziroma še znižati raven hrupa, dvigniti varnostne in okoljske standarde ter raven vzdrževanja infrastrukture letališča.

Radovljica – »Razvoj letališča bo zato usmerjen, premišljen in nadzorovan v okviru kategorije, kakršno ima danes. Primarno bo nudil podporo športnemu letalstvu ter omogočal umeščanje drugih, z letališčem združljivih dejavnosti,« so prihodnost, kakršno vidijo za leško letališče, pojasnili na radovljiški občinski upravi.

Pripravo razvojne strategije za leško letališče je Občina Radovljica začela lani poleti na osnovi pogovorov z vsemi najpomembnejšimi deležniki, ki delujejo na letališču, ter krajevno skupnostjo in Javnim zavodom turizem in kultura Radovljica, je pojasnila direktorica občinske uprave Alenka Langus. Dokument, ki usmerja razvoj območja do konca tega desetletja, je že v zaključni fazi izdelave, občinskemu svetu pa bo v obravnavo predložen predvidoma še v prvi polovici letošnjega leta.

Zahtevno upravljanje letališča

Občina Radovljica je lastnica in upraviteljica letališča oziroma Alpskega letalskega centra Lesce. »Gre za lokalno športno letališče z dolgoletno tradicijo, na katero so vezane dejavnosti jadralnih in drugih športnih klubov, turistično-gostinska in tudi podjetniško-razvojna. Upravljanje letališča je zahtevno, tako s finančnega vidika izpolnjevanja standardov kot z vidika zniževanja ravni hrupa ter uravnavanja interesov uporabnikov in okoliških prebivalcev,« pri tem poudarja Alenka Langus.

»Ključne usmeritve za razvoj in upravljanje ALC Lesce so bile ugotovljene že pri pripravi v razvojnega programa občine, in sicer da bo zeleno in varno lokalno letališče z usmerjenim, premišljenim in nadzorovanim razvojem v tesnem sodelovanju z lokalnim okoljem, to je v okvirih današnje kategorije letališča. Do leta 2030 tako želimo učinkovito in partnersko upravljati letališče, ohraniti oziroma z novimi režimi in pogoji še znižati raven hrupa, dvigniti varnostne in okoljske standarde ter raven vzdrževanja infrastrukture letališča. Sočasno bomo omogočili delovanje in uravnotežen razvoj obstoječih aeroservisnih in navigacijskih podjetij, društvene, izobraževalne, reševalne in turistične dejavnosti na območju letališča, vse v obsegu, kot je predviden z veljavnimi prostorskimi akti.«

Aeroklub, dve letalski podjetji in tri letalske šole

Na letališču deluje Aeroklub Alpski letalski center Lesce, ki združuje več kot dvesto članov v štirih sekcijah: jadralni, motorni, padalski in modelarski.

Tam imata sedež in prostore tudi dve podjetji: Flycom Aviation, podjetje s floto dveh helikopterjev in treh letal, ki izvaja storitve, kot so panoramski poleti, čarterski poleti, letalski prevoz tovora, storitve zračnih posnetkov in drugih specifičnih zračnih aktivnosti, ter Aeroservice, ki izvaja storitve letalskega servisa s tehnologijo in znanjem zagotavljanja popolne oskrbe letal ter vodenja stalne plovnosti.

Na letališču Lesce delujejo tri letalske šole, ki jih izvajajo Aeroklub Alpski letalski center Lesce, Flycom Aviation in podjetje Jus security, tam je tudi priljubljena restavracija Na Klež'nk.

Večino letov, ki se izvedejo na leškem letališču, predstavljajo jadralni leti ter leti manjših motornih letal. Pomemben uporabnik letališča sta tudi Slovenska vojska in Policija, je še pojasnila Alenka Langus.

Oddajte svoj komentar

Kranj 23°

zmerno oblačno
vlažnost: 34 %
veter: JZ, hitrost: 29 km/h

9/24

ponedeljek

10/14

torek

0/15

sreda

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

DELAVNICE / Šenčur, Tupaliče, 16. april 2024

Muzicirajmo skupaj, kulinarična delavnica

IZLETI / Cerklje, 16. april 2024

Planinski izlet DU Cerklje

PREDAVANJA / Škofja Loka, 17. april 2024

O ukvarjanju s homeopatijo

PRIREDITVE / Naklo, Preddvor, 18. april 2024

Digitalna tehnologija, družabne igre, zdravi odnosi

IZLETI / Naklo, 18. april 2024

S kolesom v Otoče

IZLETI / Kranj, 18. april 2024

Planinsko-pohodniški izlet na Jelenk

PRIREDITVE / Kranj, 18. april 2024

Navigacija ?GPS v gorah

PRIREDITVE / Milje, 18. april 2024

Koncert citrark Notice

 

 
 

 

 
 
 

Dela na Betinu predčasno končana / 09:47, 15. april

Skupni načrt, časovnica se mi pa za ta projekt, ki ni majhen, zdi precej čuden. Okoli Bleda bi morala biti obvoznica fertik, tko da bi sedaj...

Je bil gradbeni poseg na Veliki planini nezakonit / 09:01, 9. april

Skrajni čas je bil, da se je elektrificiralo tudi pastirsko naselje "Veliki stan", saj so inšpektorji neprestano kaznovali in grozili kmetom...

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 18:45, 7. april

Orehek je od Kranja oddaljen cca 2km. Kako bo vlak ustavil v Kranju, če bo na Orehku njegova hitrost 160km/h?
Zakaj ni v planu izgradnja ŽP na Orehku vsaj za lokalne vlake?

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 01:54, 7. april

Vrhunska pravljica.

Vsakega petega kršitelja so opozorili / 10:51, 4. april

Če nisi pripet, ti teži alarm v avtu. To je varnostno namenoma moteče, tako da se moraš pripeti.

Dela na Betinu predčasno končana / 06:58, 26. marec

Ko Noe dela barko. Gradbinci res nismo.

Gorenjska bolnišnica / 11:19, 25. marec

Bravo Dr. Aleksander Stepanović! Vsa čast za napisano! Edina logična lokacija je Kranj po vseh merilih.