Kolesarsko brv so uspešno namestili na opornika. V uporabo naj bi jo predali ob občinskem prazniku v začetku julija. / Foto: Tina Dokl

Dočakali postavitev brvi čez Savo

Kolesarska brv čez reko Savo v Medvodah je del več kot dva milijona evrov vrednega projekta Kolesarske poti Medvode–Pirniče–Vikrče.

Asfaltirana kolesarska pot je dolga 6.215 metrov in široka 3,5 metra. Večinoma je že zaključena.

Medvode – Občina Medvode počasi zaključuje enega večjih investicijskih projektov: gradnjo Kolesarske poti Medvode–Pirniče–Vikrče in brvi čez reko Savo, katere pogodbena vrednost je slabega 2,3 milijona evrov. V četrtek je bil izveden najbolj zanimiv, hkrati pa tudi redek in zahteven del: dvig in premik kolesarske brvi čez reko Savo na območju za občinsko stavbo in knjižnico. Bil je prava atrakcija in privabil številne radovedne opazovalce. Podobni premiki se v Sloveniji zgodijo le nekajkrat letno.

Izvedla ga je izkušena ekipa podjetja Prangl, in sicer z dvigalom z rešetkasto roko, ki zmore dvigniti tovor s težo do 600 ton. Glavna roka dvigala je dolga do 138 metrov, maksimalna dolžina sistema pa je 192 metrov. Dele za sestavo dvigala je dostavilo kar 35 tovornih vozil. Izvajalcu je v času priprave na premik kar dvakrat zagodla tehnika, zato je bil dvakrat prestavljen. Kolesarska brv je dolga okrog 83 metrov in tehta 61 ton. Sestavili so jo na levem bregu reke Save, kjer je že nekaj časa čakala na premik.

Kot so pojasnili na Občini Medvode, predvidevajo, da bodo dela na kolesarski brvi zaključena maja, ko bodo zaprosili za izdajo uporabnega dovoljenja. Tega pričakujejo v juniju, odprtje brvi pa ob občinskem prazniku v začetku julija. Projekt se je nekoliko zavlekel. Aprila lani je izvajalec ob gradnji pilotov naletel na plinovod, ki ni bil vrisan v katastru gospodarske javne infrastrukture. Treba ga je bilo prestaviti in pridobiti spremenjeno gradbeno dovoljenje. Občina je za projekt kolesarske poti z brvjo pridobila tudi evropska sredstva, in sicer 1,14 milijona evrov iz naslova dogovora regij.

Projekt Kolesarska pot Medvode–Pirniče–Vikrče obsega ureditev kolesarske poti, ki se začne v Vikrčah, na meji z Mestno občino Ljubljana, po obstoječi brvi za pešce in kolesarje, ki povezuje Medno in Vikrče. Približa se vasi Spodnje Pirniče, poteka mimo toplega vrelca Straža in se nadaljuje ali desno proti naselju Zgornje Pirniče ali naravnost proti naselju Verje. Nato se spusti na spodnjo teraso ob reki Savi in jo prečka po brvi do središča Medvod.

Asfaltirana kolesarska pot je dolga 6.215 metrov in široka 3,5 metra. Večinoma je že zaključena. Sedaj so namestili še brv čez Savo. Premik slednje si je v družbi članic in članov občinskega sveta ter županov treh sosednjih občin ogledal tudi župan Medvod Nejc Smole. Poudaril je, da je to za občino pomemben trenutek. »Današnjega dogodka sem vesel iz več razlogov. Prvi je gotova ta, da s premikom brvi zaključujemo pomembno etapo v izgradnji kolesarske povezave od meje z mestno občino Ljubljana do centra Medvod, povezave, ki je ne bi bilo brez sodelovanja z ministrstvom za infrastrukturo in evropskih sredstev iz naslova Dogovora za razvoj regij. Drugi razlog pa tiči v preprostem dejstvu, da je vsaka priložnost, ko gradimo mostove, čudovita. Pa naj bodo to mostovi iz jekla in betona ali mostovi med skupnostmi in ljudmi, ki jih bo ta nova pridobitev spletla in so v današnjem času tako zelo pomembni,« je povedal.

Glavni izvajalec gradnje kolesarske brvi je podjetje V3, gradnja in inženiring, s partnerjem Garnol. Jekleni del brvi je izdelalo podjetje MKE.

Oddajte svoj komentar

Kranj 22°

delno oblačno
vlažnost: 67 %
veter: JV, hitrost: 11 km/h

13/24

sreda

13/23

četrtek

12/25

petek

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

IZLETI / Škofja Loka, 7. junij 2023

Letovanje na Korčuli

OBVESTILA / Kranj, Šenčur, Drulovka, 7. junij 2023

Mertive krvnega tlaka, sladkorja in holesterola

DELAVNICE / Naklo, Šenčur, Preddvor, 7. junij 2023

Program medgeneracijskega sodelovanja

OBVESTILA / Primskovo, 7. junij 2023

Predstavitev negovalne kozmetike

OBVESTILA / Gorenjska, 7. junij 2023

Program medgeneracijskega sodelovanja

IZLETI / Kranj, 8. junij 2023

Planinsko-pohodniški izlet DU Kranj

IZLETI / Šenčur, 8. junij 2023

Kočevje in Kočevsko jezero

DELAVNICE / Naklo, Šenčur, Preddvor, 8. junij 2023

Program medgeneracijskega sodelovanja

 

 
 

 

 
 
 

Vlaki bodo zavili na Labore / 14:46, 6. junij

Zakaj na Orehku ne bo železniške postaje? V Ljubljani so na kratki razdalji 4 postaje. Čemu hitrost 160km/h? Za tovorne vlake? Linija Jeseni...

Vlaki bodo zavili na Labore / 08:59, 6. junij

Ne vem zakaj ne bi nova trasa vključevala oba tira in se stara trasa skozi naselje ukine oziroma se naredi kolesarska steza. Strošek dveh ti...

Antologija Brez križa in imena / 08:40, 6. junij

(...) Tebi živeti in zate umreti, / draga Slovenija, srčno želim; / ko ti še lepih dni zarja zasveti, / v tvojih naj svetih tleh grob svoj d...

Rok mimo, objekt še stoji / 08:36, 6. junij

Če se bo ugotovilo, pravijo... če čebula ne bi če imela, bi čebula bula bila... sušilnica tudi še stoji, pa bazen in še marsikaj. Črne gradn...

Antologija Brez križa in imena / 07:52, 6. junij

"(...) Stanonikova zamolčanim pesnikom postavila križ in jim dala imena."Vlada pa je 100.000 pobitih žrtev komunističnega nasilja, tudi v C...

Rok mimo, objekt še stoji / 15:20, 5. junij

Konkreten primer, da smo še vedno Balkan.

Strokovnjaki za drugi tir železnice izbrali traso skozi Labore, ne skozi Orehek / 19:35, 4. junij

Dolga je še pot do gradbenega dovoljenja za 2. tir LJ- KR. Se vsaj pogovarjajo o tem projektu, če drugega ne.