Bohinjska proga pred posodobitvijo

Minilo je prvo leto delovanja Konzorcija za Bohinjsko progo. Osnovni namen združenja je razvoj Bohinjske proge kot medregijske in čezmejne hrbtenice trajnostne mobilnosti med Julijskimi Alpami in Jadranom.

Na ključnih železniških postajah je predvidena vzpostavitev večmodalnih potniških središč, ki bodo omogočala enostavno prehajanje med različnimi načini mobilnosti.

Bohinjska Bistrica – Konzorcij za Bohinjsko progo, v katerega so povezane občine, razvojne agencije in turistične organizacije z območja ob železniški progi od Jesenic do Nove Gorice ter Sežane in Ajdovščine, je pred kratkim zaznamoval prvo leto delovanja. Na skupščini, ki so jo pripravili ob prvi obletnici ustanovitve konzorcija, so govorili predvsem o sodelovanju z Direkcijo RS za infrastrukturo in Slovenskimi železnicami ter drugimi deležniki na lokalnem, regijskem in državnem nivoju.

Poudarili so nadgradnjo celotne Bohinjske proge, v okviru katere je načrtovana tudi ureditev potniške infrastrukture. Na ključnih železniških postajah je predvidena vzpostavitev večmodalnih potniških središč, ki bodo omogočala enostavno prehajanje med različnimi načini mobilnosti, so povedali v konzorciju in dodali, da bo ena od takšnih točk tudi pomemben ambient projekta Evropska prestolnica kulture leta 2025, ki ga gostita slovenska in italijanska Gorica. V načrtu je tako vzpostavitev čezmejne povezave med Novo Gorico in postajo Gorizia Centrale, ki bo funkcionirala kot podaljšana linija proge Jesenice–Nova Gorica.

Bohinjska proga je primarno pomemben element mobilnosti, hkrati pa izjemen turistični produkt. Prav upoštevanje turizma je bilo vodilo za pripravo dokumenta, ki je odlična osnova za prilagajanje storitev različnim skupinam uporabnikov (potniki, pohodniki, kolesarji …), ob tem poudarjajo v konzorciju.

Spomnimo, v začetku decembra je minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec v okviru vladnega obiska Gorenjske napovedal, da bodo že letos začeli pripravljati idejno zasnovo in projektno dokumentacijo za prenovo bohinjske železniške proge, v katero naj bi v desetih letih vložili kar dvesto milijonov evrov. »Bohinjska proga je izjemno pomembna za razvoj in trajnostno mobilnost na Gorenjskem«, je poudaril minister Vrtovec.

Oddajte svoj komentar

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

IZLETI / Naklo,

S kolesom v Otoče

PRIREDITVE / Milje,

Koncert citrark Notice

PRIREDITVE / Kranj,

Navigacija ?GPS v gorah

PRIREDITVE / Jesenice,

Mladost mesta rdečega prahu

 

 
 

 

 
 
 

Subvencija tudi za e-kolesa / 08:17, 18. april

Glede na hitrost birokratov bodo subvencije verjetno pripravljene tik pred smučarsko sezono.

Za pravico do groba in spomina / 10:49, 16. april

Za 70% SLO populacije je to drugorazredna tema. Slovenci radi mečejo v brezna in jame kar jim je viška v kleti in okoli hiše. Takrat so bili...

Za pravico do groba in spomina / 19:13, 15. april

Cerkev in Dežman bodo še trdili, da so se domobranci borili za svobodno Jugoslavijo. Kaj pa če bi še pogledali koliko gorja so naredili sami...

Neznanka vstopila v odklenjeno stanovanje / 19:09, 15. april

Stari časi, ko si pustil odklenjena vhodna vrata v stanovanje in šel brez skrbi naokoli, so že zdavnaj minila. Ampak nekateri se teh navad ne morejo znebiti, potem je pa groza.

Če operater konča v stečaju / 19:07, 15. april

Sam se v ta predlog za stečaj ne vtikam, ker enostavno ne poznam dobro situacije. Me pa na splošno moti, v kolikor gre kdo v stečaj, podjetj...

Dela na Betinu predčasno končana / 09:47, 15. april

Skupni načrt, časovnica se mi pa za ta projekt, ki ni majhen, zdi precej čuden. Okoli Bleda bi morala biti obvoznica fertik, tko da bi sedaj...

Je bil gradbeni poseg na Veliki planini nezakonit / 09:01, 9. april

Skrajni čas je bil, da se je elektrificiralo tudi pastirsko naselje "Veliki stan", saj so inšpektorji neprestano kaznovali in grozili kmetom...