V družbi z Elanovimi ambasadorji / Foto: Tina Dokl

Na trgu prva Elanova e-kolesa

Podjetje Elan je predstavilo svoj novi kolesarski program, vključno s prvo serijo električnih koles in dopolnjeno ponudbo klasičnih koles.

Mojstrana – »Predstavitev celovite kolekcije e-koles in klasičnih koles je nov pomemben mejnik v razvoju blagovne znamke Elan. Verjamemo, da aktivno preživljanje prostega časa s prijatelji in družino v pristnem gorskem okolju pozitivno vpliva na dobro počutje posameznika. Zato kot znamka aktivno razvijamo nove programe, ki podpirajo našo strategijo 'Always good times'. Po drugi strani pa imajo e-kolesa potencial, da v alpskih okoljih nadomestijo motorizirane oblike premikanja in s tem odločno pripomorejo k prepotrebnemu zmanjšanju ogljičnega odtisa,« je na sredini predstavitvi pod smučiščem v Mojstrani povedal Leon Korošec, podpredsednik skupine Elan in direktor zimskošportne divizije.

Prvi del programa so gorska in treking kolesa za ženske, moške in otroke, ki so jih razvili skupaj z licenčnim partnerjem, drugi del programa pa zavzemajo, kot poudarjajo, inovativna in visokokakovostna električna kolesa, ki so plod Elanove produktno-razvojne ekipe. »Blagovna znamka Elan niso več samo smuči, znamko želimo razširiti z zimskih mesecev na vseh 365 dni v letu,« je poudaril direktor komerciale v Elanu Matjaž Meglič. Najprej želijo osvojiti slovensko tržišče, potem pa se bodo širili še na sosednje trge. »Predvsem se bomo pa omejili na Alpe, kjer vidimo svoje 'naravno okolje',« je poudaril Meglič.

»Do zdaj sem bil zdoma pozimi, zdaj bom še poleti. Veselim se, da je Elan razširil svojo ponudbo s kolesi. Za nekoga, ki je telesno aktiven celo sezono, je to idealna kombinacija,« pa je dejal Elanov ambasador Bojan Križaj in dodal, da bo tudi e-kolo glede na njegovo življenjsko kilometrino kmalu prišlo na vrsto. »Veselim se, da noben klanec ne bo prestrm, predolg in da bom še naprej lahko užival v športnih aktivnostih.«