Svoje podjetniške ideje je predstavilo deset ekip, med njimi so izbrali tri najboljše. / Foto: Aleš Senožetnik

Med najboljšimi pivo in kulinarika

V Kamniku je potekal tretji Vseslovenski turistični startup vikend, na katerem je zmagal Gregor Torkar z idejo prodajalne, v kateri bi na enem mestu ponujali vsa slovenska butična piva.

Udeležencem so bili v pomoč priznani podjetniki, med katerimi je bil denimo Joc Pečečnik.

Kamnik – V kamniškem podjetniškem pospeševalniku KIKštarter so znova pripravili Vseslovenski turistični startup vikend, ki se ga je udeležilo trideset podjetniških navdušencev oz. deset ekip. Kot je povedala direktorica KIKštarterja Nika Škrjanec, so nekateri udeleženci na dogodek že prišli z izdelano idejo, drugi so jo razvili na dogodku, vsem pa je pomagala izkušena ekipa mentorjev in podjetnikov. Udeležencem so bili namreč v pomoč priznani podjetniki, med katerimi je bil denimo Joc Pečečnik, sicer tudi predsednik Kluba slovenskih podjetnikov, Rok Slapar, ki je svojo podjetniško pot začel prav v kamniškem pospeševalniku, danes pa je lastnik ene najuspešnejših podjetij za prodajo na spletu, pa denimo Tomaž Lah, direktor Nektar Nature, in Matjaž Jug, podjetnik in mentor, sicer pa tudi eden od soustanoviteljev KIKštarterja.

Med desetimi ekipami, ki so se predstavile z enajstimi podjetniškimi idejami, so že v soboto izbrali pet najboljših, ki so se po nedeljskem izpopolnjevanju zvečer predstavile pred petčlansko komisijo, ki so jo sestavljali Dejan Ristić iz Turizma Ljubljana, Uroš Rak, predsednik Podjetniškega kluba Kamnik, ustanovitelj in direktor podjetja Metal-profil Aleš Juhant, Ivan Hribar, prokurist Term Snovik in direktor Zarje Kovisa, ter v. d. direktorja Zavoda za turizem in šport Kamnik Luka Svetec.

Trgovina Pir Pr' Debeluhu

Komisijo je najbolj prepričal Gregor Torkar z idejo o vzpostavitvi trgovine Pir Pr' Debeluhu. Torkar je Kamničanom že znan po prodajalni vinilnih plošč Črna pizza na Šutni. Na najbolj prepoznavni kamniški ulici pa bi ljubiteljem piva rad ponudil prodajalno z vsemi kraft oziroma butičnimi pivi slovenskih mikropivovarjev. »Slovenija je bogata s kraft pivi, imamo ogromno kraft pivovarn, ki pa imajo zelo slabo prodajno mrežo. Mi bi združili vse na enem mestu,« pravi. Kot pravi, bi s tem obogatil ponudbo Šutne, ki jo vidi kot premalo izkoriščen potencial mesta, Kamnik pa je s štirimi mikropivovarnami pivovarska prestolnica v malem in zato več kot primerno mesto za tovrstno trgovino, ki je v Sloveniji še ni. Vzpostavil bi rad tudi spletno trgovino, kjer bi pivo ponujaj tudi po modelu naročnine, preko katere bi naročnikom izbor piv lahko redno dostavljal na dom.

Divja zgodovinska kuharija

Divja zgodovinska kuharija je ideja Polone Janežič, Katje Rebolj in Pavle Peterle Udovič, arheologinj in nabiralk, ki so združile svoje znanje in ustvarile kulinarično doživetje v naravi, ki združuje nabiralništvo, kuharske delavnice in na koncu tudi jedi, ki se opirajo na prazgodovinsko in srednjeveško kuhinjo. Komisijo je prepričala kot druga najboljša ideja tokratnega startup vikenda.

Doživetje srednjeveške večerje

Tretje mesto pa je pripadlo Darji Pirš, ki v središču Kamnika vodi gostilnico Pri Podkvi, komisijo pa je tokrat prepričala z Doživetjem srednjeveške večerje. Obudila je jedi izpred nekaj stoletij, ki jih postreže na srednjeveški način, v prijetnem ambientu in ob spremljavi viteških skupin. Poskusne dogodke je že izvedla v svoji gostilnici, kot pravi, pa je potenciala tako v Kamniku kot drugod po Sloveniji še precej.

Najboljši so prejeli finančne nagrade v vrednosti 1.200, 500 in 300 evrov za prvo, drugo oz. tretje mesto. Hkrati pa imajo podjetniki, ki delujejo na območju Kamnika, možnost kandidirati tudi za sredstva v skupni višini 25 tisoč evrov v okviru občinskega razpisa za pospeševanje malega gospodarstva v občini.