Direktor RTC Krvavec Janez Janša / Foto: arhiv

Na vrsti so investicije

Glavni projekt, ki se ga bodo lotili na Krvavcu po zaključku zimske sezone, je zamenjava dvosedežnice Zvoh s šestsedežnico.

Krvavec – Na velikonočni ponedeljek zaključena sezona ni bila tako uspešna kot predhodna. »Lanska je bila rekordna. Manjkata nam december in pol januarja, ampak z uspešnim februarjem bomo nekako preživeli,« pravi direktor RTC Krvavec Janez Janša. Spomnimo: v začetku zime in letošnjega leta vreme ni bilo naklonjeno žičničarjem, za februar pa v krovnem združenju ugotavljajo, da je bil nadpovprečno dober. V povprečju je bila zimska sezona po besedah predsednika združenja Boštjana Paradiža za okoli dvajset odstotkov slabša kot lani. Janša je še ocenil, da se na Krvavcu uvršča na tretje mesto v zadnjem petletnem obdobju.

V naslednji sezoni naj bi smučarje na vrh Zvoha namesto dvosedežnice vozila naprava s po šestimi ogrevanimi sedeži. Za posodobitev imajo odobrena nepovratna sredstva, namenjena naložbam za nadaljnji razvoj in prestrukturiranje večjih slovenskih smučišč v celoletna gorska središča. Gre za sofinanciranje v višini osem milijonov, ki bo deloma namenjeno še za dopolnitev šestsedežnice Vrh Krvavca, ki ima zdaj dve tretjini sedežev, digitalizacijo krožno kabinske žičnice in obogatitev poletnih aktivnosti, med drugim z električnimi kolesi in nekaj dodatnimi vsebinami.

Vrednost nove šestsedežnice s kapaciteto okoli tisoč 460 prepeljanih oseb na uro je sicer 8,9 milijona, izbrani dobavitelj je Leitner, ki bo po Janševih besedah tudi vodil projekt. Začetek in potek izvedbe oziroma terminski plan je tako v njegovih rokah, jasno pa je, da mora biti investicija zaključena do 5. novembra.

Digitalizacija kabinske žičnice je predvidena jeseni, sočasno nameravajo zamenjati še nosilno vrv. Za kolesa z električnim pogonom trenutno zbirajo ponudbe, kdaj bodo na voljo, tako Janša za zdaj ni upal napovedati. Začetek poletne sezone sicer načrtujejo po 20. juniju, do takrat pa bodo gostili poroke, šolske in druge zaključene skupine.