Vitranc 1 ostaja štirisedežnica.

Projekt gondole pod Vitranc padel v vodo

Denarja iz javnega razpisa za investicije gospodarskega ministrstva v slovenska smučišča za Kranjsko Goro ne bo. Kot so dejali na ministrstvu, prijavitelju RTC Žičnice Kranjska Gora ni uspelo pridobiti gradbenega dovoljenja v roku, določenem z razpisom, zato so morali odstopiti od pogodbe.

Kako naprej? »Ne vemo,« odgovarjajo v RTC Žičnice Kranjska Gora.

Kranjska Gora – Podjetje RTC Žičnice Kranjska Gora se je prijavilo za sofinancerska sredstva na javni razpis ministrstva za nadaljnje vlaganje v žičniško infrastrukturo s projektom krožne kabinske žičnice Vitranc 1, ki naj bi potekala po obstoječi trasi sedežnice Vitranc 1. Projekt je skupno z dodatnimi turističnimi produkti vreden nekaj več kot 12 milijonov evrov, približno osem milijonov evrov naj bi bilo sofinanciranih, kar je ministrstvo najprej odobrilo. »Za podjetje predstavlja zamenjava obstoječe sedežnice za krožno kabinsko žičnico veliko prednost, izboljšanje kvalitete prevozov in predvsem skrajšanje časa vožnje od vstopne do izstopne postaje. Za uporabnika pa je prednost take naprave poleg hitrosti vožnje predvsem varnejše in udobnejše vstopanje in tudi izstopanje,« so pojasnili v RTC Žičnice Kranjska Gora. Dodatni produkti naj bi bili še park za plezanje (adrenalinski park), t. i. mountain karting in pa na vrhu Vitranca plato za padalce.

»Zaradi tesne časovnice projektov, ki je posledica časovno omejene možnosti porabe kohezijskih sredstev programa REACT EU, je bil eden od pogojev v razpisu ta, da se lahko podprejo projekti, ki imajo gradbeno dovoljenje oziroma ga pridobijo v šestih mesecih po vročitvi sklepa, s katerim je projekt odobren. Razen Kranjske Gore so druga izbrana smučišča ta pogoj izpolnila,« so pred dnevi še povedali na ministrstvu.

Irena Golc iz RTC Žičnice Kranjska Gora je potrdila, da so odstop od pogodbe z ministrstva prejeli prejšnji teden. Kot je dejala, je bila uresničitev razpisnih pogojev kratkega roka, krožna kabinska žičnica v Kranjski Gori naj bi imela tudi večjo kapaciteto prevoza potnikov, presoja vplivov na okolje je podaljšala ta proces in niso mogli pravočasno predati dokumentacije za gradbeno dovoljenje. »Na določene zadeve nismo imeli vpliva, sofinanciranih osem milijonov evrov v investicijo pa bi podjetju zelo pomagalo.« Kako naprej? »Ne vemo,« odgovarjajo v RTC Žičnice Kranjska Gora, kjer zdaj upajo vsaj, da bodo do poletne turistične sezone pridobili uporabno dovoljenje za drugi projekt, štirisedežnico Vitranc 2.