Mnogim bo potekla e-vinjeta

Ob nakupu nove e-vinjete bodite pozorni na pravilnost podatkov. Napačne podatke je mogoče popraviti, dokler e-vinjeta ne začne veljati.

Kranj – Jutri, 1. februarja, bo poteklo okoli 390 tisoč letnih 2A in 2B e-vinjet, do 15. februarja pa kar 542 tisoč, kar polovica njih, zato v Družbi za avtoceste v RS (DARS) uporabnike opozarjajo, naj bodo pri nakupu nove e-vinjete pozorni na pravilnost podatkov, naj jo kupujejo v spletni trgovini https://evinjeta.dars.si ali na fizičnem prodajnem mestu (bencinska črpalka, pošta idr.), kjer podatke v sistem vnese prodajalec. Posebej pozorni naj bodo na pravilnost registrske označbe, države registracije, cestninskega razreda, vrste e-vinjete in datuma začetka veljavnosti.

Največ napak se pojavi pri zapisu registrske označbe vozila, kot so npr. registrska označba brez začetne oznake za registracijsko območje (KR, LJ, MB ...), napačno zaporedje črk in številk ali zamenjava med seboj podobnih znakov (npr. črka O in številka 0). Nekateri pa iz prometnega dovoljenja prepišejo prvo registrsko označbo, pod katero je bilo registrirano njihovo vozilo, čeprav ima zdaj že drugačno označbo. Napake se pojavijo tudi pri izboru države registracije vozila, pri navedbi cestninskega razreda (za osebna vozila je pravi 2B) in pri določitvi obdobja veljavnosti.

V DARS-u uporabnike, ki bodo kupovali e-vinjeto na fizičnem prodajnem mestu, pozivajo, naj shranijo potrdilo o nakupu in na njem še enkrat pozorno preverijo vse podatke. Ob nakupu e-vinjete v spletni trgovini potrdilo o nakupu prejmete na svoj elektronski naslov oziroma (v primeru registracije) neposredno v svoj e-vinjetni račun.

Priporočljivo je, da nakup e-vinjete opravite vnaprej, saj je mogoče v vmesnem obdobju morebitne napake še popraviti. Ko e-vinjeta začne veljati, popravki niso več mogoči. Ob spletnem nakupu e-vinjete lahko uporabniki sami popravijo napake (potrebna registracija), ob fizičnem nakupu pa popravke napačnih podatkov zahtevajte na prodajnem mestu, kjer ste e-vinjeto kupili. Tudi slednji kupci lahko popravke vnesejo sami v spletni trgovini. Uporabniki z že veljavno e-vinjeto pa naj ob ugotovljeni nepravilnosti podatkov čim prej kontaktirajo klicni center za cestninjenje (na 01/518 8 350 ali evinjeta@dars.si), kjer jim bodo svetovali glede nadaljnjih korakov.