Nagrade tudi Gorenjcem

Tudi nekatera gorenjska podjetja so posegla po nagradah WEBSI za digitalne presežke preteklega leta.

Ljubljana – V Festivalni dvorani Ljubljana so pretekli teden razglasili dobitnike nagrad WEBSI za digitalne presežke v lanskem letu. Dobro so se odrezali tudi nekateri gorenjski predstavniki. Letošnjo enajsto podelitev nagrad, ki jo organizira Zavod WEBSI, je zaznamovalo rekordno število prijav, kar 180 se jih je namreč prijavilo k izboru. Med njimi je 108-članska žirija izbrala najboljše.

Med nagrajenci je v kategoriji Generalni WEBSI prvak 2022 nagrado osvojil projekt Merkur na črni petek, ki ga je nakelsko podjetje Merkur trgovina oblikovalo skupaj z Agencijo 101. Najučinkovitejši digitalni projekt pa je postal Corsair PC Builder družbe Corsair Engineering in škofjeloškega Optiweba.

Po posameznih kategorijah se je v kategoriji Digitalna orodja na tretje mesto uvrstil projekt Merkurja in Agencije 101 Samo malo gledamo na merkur.si, v kategoriji Finančni sektor pa je drugo mesto osvojil Prvi kalkulator okvirnih stroškov gradnje in prenove Gorenjske banke in Agencije 101. Med globalnimi digitalnimi projekti se je na tretje mesto uvrstil Elanov projekt Globalno lansiranje nove kolekcije Ripstick Tour z Glenom Plakeom (ELAN, d. o. o., Red Orbit, d. o. o., Vizualist, Business genome (Gigo Design), d. o. o.). Kranjski Pronet je skupaj z družbo ENKI tretje mesto osvojil z AccountingBOX v kategoriji produktnih in pristajalnih ter spletnih strani, namenjenih osebnostim. Med spletnimi trgovinami se je na prvo mesto uvrstila Natureta Ete Kamnik, med tradicionalnimi trgovci pa je prvo nagrado dobil projekt Merkur na črni petek. V kategoriji Turizem je tretje mesto pripadlo projektu Visit Podčetrtek: Daleč stran. Kjer smo vsi doma. Pri njem je sodelovalo tudi podjetje Ginko stories, Anja Jager, s. p., s Cerkljanske Dobrave. Prvo mesto v kategoriji Uporaba naprednih tehnologij je osvojil projekt iPROM Fly Fraport upravljavca brniškega letališča Fraport Slovenija in družbe iPROM. V kategoriji vplivnežev je prvo mesto osvojil projekt Strategija sodelovanja z ambasadorji Lidla Slovenija, drugo pa Lidlovemu projekt Zaupanje raste z navdihom. Tretje mesto je osvojila zgodba vplivnice Patricije Pangeršič.