Rekordni čas proti Lučinam je postavil Italijan Federico Liber s športnim prototipom Wolf GB. / Foto: Gorazd Kavčič

Liber najhitreje proti Lučinam

Avto-moto društvo Zvezda je bilo minuli konec tedna organizator jubilejne mednarodne Gorske hitrostne dirke Lučine, na kateri je zanesljivo slavil Italijan Federico Liber, naš najboljši pa je bil Milan Bubnič.

Gorenja vas – S petkovo tradicionalno povorko skozi Gorenjo vas se je začela letošnja Gorska hitrostna dirka Lučine, ki je letos potekala v dvajseti izvedbi.

Za dirkanje po zahtevni in zanimivi progi je bilo prijavljenih več kot osemdeset tekmovalcev in tekmovalk, na koncu pa jih je z vsemi tremi nedeljskimi tekmovalnimi vožnjami opravilo 71. Znova je bil najhitrejši Italijan Federico Liber s športnim prototipom Wolf GB.

Za simpatičnega Liberja je bila to že peta zmaga na dirki proti Lučinam, s čimer je postal najuspešnejši dirkač v zgodovini te dirke. Za Liberjem sta si zmagovalne stopničke privozila še njegova rojaka Mirko Venturato (Nova Proto) in Marietto Nalon (Dallara Formula).

Najhitrejši Slovenec je bil Milan Bubnič (Lancia Delta), ki je bil peti. Sprva je sicer na tretje mesto v skupni razvrstitvi kazalo Vladimirju Stankoviču (Lola F3), a je v drugi tekmovalni vožnji zaradi težav z elektroniko odstopil. V prvi deseterici so od domačih voznikov končali še Darko Peljhan (VW Polo Proto) na osmem, Anže Dovjak (Peugeot 208 Rally4) na devetem in Anže Soklič (Peugeot 306 Maxi) na desetem mestu.

Med dekleti je bila najuspešnejša Tijana Vidmar (Peugeot 106). Prijavljenih je bilo sicer šest voznic, tri pa so uspešno pripeljale do cilja.

Lučinska dirka je bila tudi z znamenju odstopov, saj so poleg Stankoviča po tehničnih okvarah odstopili tudi Janko Čebron (Mitsubishi Lancer) in Patrik Ruzzier (Fiat Punto kit car) ter še nekateri drugi odlični dirkači. Tako je za Bubničem in Peljhanom tretje mesto v skupni razvrstitvi državnega prvenstva osvojil Anže Dovjak (Peugeot 208 Rally4).

Eden od junakov dirke v Lučinah je bil Luka Oblak (Škoda Fabia), zmagovalec razreda 5b, ki je z majhno prednostjo dobil vse tri vožnje. Pred aktualnim prvakom Klemenom Trčkom (MG ZR 105) je imel Oblak le dobro sekundo prednosti. »Borila sva se do konca. Dirka je bila zanimiva, mislim, da smo lepo izpeljali prireditev in lahko smo zadovoljni. Pohvale Primožu Tavčarju in ekipi, ki sta res opravila odlično delo,« je povedal domači tekmovalec Klemen Trček, ki je bil do tudi član organizacijske ekipe.

V pokalu Twingo je svojo prvo zmago slavil Gašper Kos. Najhitrejša vožnja dneva je sicer pripadla drugouvščenemu Davidu Stušku, a je v skupni razvrstitvi za Kosom zaostal za sekundo.

Med starodobniki sta bila najuspešnejša Matjaž Korošec (BMW 328i) in Boštjan Urbančič (Fiat 128 coupe).

Dirkaško vzdušje na loškem koncu se bo kmalu nadaljevalo, saj se naslednji konec tedna, 19. in 20. avgusta, obeta deveti Rally Železniki.