Robert Golob v kranjskih volilnih okrajih s kandidati Gibanja Svoboda Tomažem Krišljem, Sandro Gazinkovski in Andrejo Kert / Foto: Gorazd Kavčič

Svoboda predstavila kandidate

Gibanje Svoboda je v petek na Jesenicah, v Radovljici, Kranju in Medvodah na srečanjih z volivci predstavilo svoje kandidate za poslance na prihajajočih državnozborskih volitvah.

Kranj – Na pot po Gorenjski so se odpravili s tako imenovanim Avtobusom Svobode in se najprej ustavili na Jesenicah, kjer se je volivcem predstavila kandidatka Katarina Štravs, pot nadaljevali v Radovljici, kjer sta njihovi kandidatki Alma Intihar in Eva Knez, v Kranju, kjer na listi Gibanja Svoboda kandidirajo Andreja Kert, Sandra Gazinkovski in Tomaž Krišelj, ter v Medvode, kjer so predstavili Alenko Sivka, kandidatko za 3. volilno enoto, 11. volilni okraj.

Z gorenjskimi kandidati se je predstavil tudi predsednik Gibanja Svoboda dr. Robert Golob. Na vprašanje, ali so se povsod na Gorenjskem ljudje nanj obračali s podobnimi vprašanji, pa je na postanku v Radovljici odgovoril: »Upam si trditi, da so ljudje na Jesenicah v največji stiski. Na vprašanja o energetski draginji, s katero so bili res najbolj prizadeti, doslej niso dobili odgovorov. Vendarle rešitve obstajajo in ni prav, da jih vlada ne uresniči na pravi način. Jesenice so primer, kjer je mogoče pomagati, a je za to potrebnega nekaj znanja, volje in seveda prevzema odgovornosti.« Poudaril je še, da sam Slovenijo vidi kot državo dveh hitrosti. »Ena je še vedno ujeta v vzorcih preteklosti – in takšne so žal v mnogih pogledih s svojo težko industrijo tudi Jesenice – in druga, ki je zelena in digitalna. In če kje, je ta kontrast izrazit na Gorenjskem. Najprej bomo pomagali tem, ki so ujeti v preteklosti, da jim pokažemo pot, hkrati pa bomo nagrajevali tiste, ki so najbolj progresivni na zelenem in digitalnem. Ena od takšnih točk je turizem, druga pa industrija.«

Osebno pa izziv, ki bi zahteval hitro in takojšnjo državno intervencijo, na Gorenjskem vidi v dejstvu, da je relacija med Kranjem in Ljubljano, vključno z Brnikom, idealna za hitro in frekventno železnico za potniški promet.