Robotka Pavla in Tone delujeta v Kavarni Park od začetka prejšnjega tedna, natakarji so nad njuno pomočjo navdušeni, hkrati pa sta tudi velika atrakcija pri gostih, ki jih pozdravljajo, opazujejo in se z njima fotografirajo.

Natakarjem pomagata robotka

Digitalna strežna vozička, poimenovali so ju Pavla in Tone, natakarjem v Kavarni Park na Bledu prihranita več kilometrov hoje na dan.

Bled – Da bi olajšali delo natakarjem, ki v restavracijah in kavarnah prehodijo tudi do 15 kilometrov na dan, največ seveda takrat, ko prinašajo in odnašajo hrano in pijačo gostom, so v Kavarni Park na Bledu nedavno za pomoč v strežbi uvedli dva slikovita strežna vozička – poimenovali so ju kar Pavla in Tone.

»Digitalna strežna pomočnika sta opremljena z vrhunskimi zmogljivostmi interakcije človek-robot; ponašata se z inovativnim bioničnim oblikovalskim jezikom, privlačnim videzom, glasovno zmogljivostjo in številnimi drugimi funkcijami, opremljena s 3D-senzorji. Lahko se ustavita pod katerim koli kotom in se premakneta takoj, ko naletita na oviro,« pojasnjujejo v družbi Sava Hotels & Resorts.

Pričakujejo, da bodo zdaj, ko za prenos naročene hrane in pijače poskrbita robotka, natakarji lahko več časa posvetili gostom. Ti so, kot kažejo prve izkušnje, nad pomočjo digitalnih strežnih pomočnikov navdušeni. Za zadaj sta še v poskusnem delu, če se bo njihova uporaba izkazala za tako pozitivno, kot pričakujejo, pa jo bodo uvedli tudi v druge gostinske obrate skupine Sava Hotels & Resorts.