Vlaki na gorenjski železniški progi še vedno zamujajo, kar razumljivo povzroča nejevoljo med potniki, ki morajo na prihod vlaka čakati tudi eno uro.

Potniki naveličani zamud

V zgornjegorenjskih občinah se zavedajo problematike, ki jo je zaradi gradnje povzročila prekinitev železniškega prometa, in razumejo težave, s katerimi se v zadnjem letu srečujejo potniki. Kot poudarjajo župani, si prizadevajo, da bi bila dela čim prej končana, a kot kaže, bo promet na obnovljeni progi v celoti normaliziran šele marca prihodnje leto.

Radovljica – »Uporabniki storitev železniškega potniškega prometa, ki iz smeri Gorenjske dnevno migriramo na delo v Ljubljano in nazaj, smo pričakovali, da bo istočasno z obnovo železniškega predora sosednje države zaključena tudi obnova odseka železniške proge Kranj–Jesenice. Na veliko razočaranje je bilo odprtje proge podaljšano, 'normalne' vožnje potniških vlakov, brez zamud nismo doživeli niti do današnjega dne. Zaprtje proge tako v pomladnih in zgodnjih poletnih mesecih letošnjega leta kot tudi lansko jesen smo potniki zaradi situacije kot posledice pandemije in posledično možnosti dela od doma lažje sprejeli kot sedaj, ko potniški vlak na relaciji med Jesenicami in Lescami zaradi počasne vožnje ustvari od 30 do 45 minut zamude na posamezno vožnjo,« je v pismu Slovenskim železnicam in ministrstvu za infrastrukturo, zapisala ena od sicer rednih uporabnic železniškega potniškega prometa.

»Zaradi zamud vlaka potnik prihaja kasneje na delo in mora svoj delovnik vsakodnevno tudi podaljšati, delodajalci izgubljenih minut delavcu namreč ne podarijo,« opozarja tudi župane gorenjskih občin, od katerih pričakuje podporo v prizadevanjih, da se obnova zaključi in normalna povezava regije steče v čim krajšem možnem času, opozarja pa jih tudi na problem smeti in odpadnega materiala, odvrženih ob gradbiščih.

Kot so v skupnem odgovoru zapisali župani šestih zgornjegorenjskih občin, zgornjegorenjske občine nadgradnjo gorenjske železniške proge podpirajo, saj bo zagotovo pozitivno prispevala k trajnostni mobilnosti – za uporabnike bolj prijaznemu javnemu železniškemu prometu. Ob tem, pravijo, se zavedajo problematike, ki jo je zaradi gradnje povzročila prekinitev železniškega prometa, in razumejo težave, s katerimi se v zadnjem letu srečujejo potniki. »Z investitorji in izvajalci si ves čas gradnje prizadevamo, da bi bila dela čim prej končana in da bi omilili posledice, ki otežujejo življenje tako potnikom kot prebivalcem. Sproti opozarjamo tudi na odpadke in sanacijo vseh poškodb na prometni infrastrukturi, ki so posledica gradbišča. Kot smo seznanjeni, pa bo promet na obnovljeni progi v celoti normaliziran marca 2022, ko se predvidoma zaključijo vsa dela ob nadgradnji proge,« so še pojasnili v odgovoru, ki ga je v imenu občin pripravila Razvojna agencija Zgornje Gorenjske.