Več strank, linije zasedene

Medvode – Na upravnih enotah beležijo vse več strank in so vse bolj obremenjeni, na drugi strani pa se ljudje pritožujejo nad dolgim čakanjem na termin in celo nad tem, da upravne enote ne morejo priklicati in da jih ne dobijo niti po e-pošti. S tovrstno problematiko se je na naše uredništvo obrnilo več občanov Medvod.

Med najbolj obremenjenimi je zagotovo Upravna enota Ljubljana, posledično to občutijo tudi vsi tisti, ki bi storitve radi opravili v Krajevnem uradu Medvode. »Gre za enormno povečanje telefonskih klicev, kar je posledica menjave osebnih dokumentov, pridobitve digitalnih potrdil in mobilne identitete SMSPass. Dnevno beležimo več kot 2500 klicev in nanje se ni mogoče odzvati. Z 10. junijem smo povečali kapaciteto vhodnih klicev s šestdeset na devetdeset. Upamo, da bomo s tem strankam omogočili lažjo dostopnost, je pa potrebno potrpljenje. Stranke se sicer lahko naročijo tudi s pomočjo poštnega predala za naročanje narocanje.uelj@gov.si, a je tudi tam povečano število zahtevkov, saj jih beležimo dnevno od 1000 do 1500, zato stranke obveščamo o terminih z nekajdnevno zamudo. Kar se tiče Krajevnega urada Medvode je obremenjen maksimalno, kot je lahko, vendar le tri dni v tednu, ker zaposlene nujno potrebujemo na Tobačni predvsem zaradi pritiska strank v popoldanskem času. Treba je vedeti, da če bi Krajevni urad Medvode odprli za vseh pet dni v tednu, bi morali zmanjšati število strank na Tobačni, kjer v tem trenutku sprejmemo od šeststo do osemsto strank dnevno,« je pojasnil Ernest Mencigar, vodja oddelka za upravno poslovanje na Upravni enoti Ljubljana, in apeliral na stranke, naj ne prihajajo nenaročene.

Krajevni urad Medvode deluje v občinski stavbi. Ni jih malo, ki svojo jezo zato stresajo kar na občinske uradnike in kličejo na Občino Medvode, ki pa z delovanjem Krajevnega urada Medvode nima nič.