Ob sprostitvi prometa na šentviškem priključku / Foto: arhiv Darsa
Ob sprostitvi prometa na šentviškem priključku / Foto: arhiv Darsa
Predor Šentvid v celoti odprt
V nedeljo je stekel promet po vseh priključkih predora Šentvid in prenovljeni Celovški cesti. Na novem mostu čez Kamniško Bistrico v Zgornjih Stranjah so vzpostavili dvosmerni promet.
Ljubljana, Zgornje Stranje – Avtocestni predor Šentvid, ki povezuje gorenjski avtocestni krak s primorsko avtocesto in ljubljansko obvoznico, je po 17 letih dokončan. Gorenjska gradbena družba je zgradila manjkajoči izvoz na Celovško cesto proti središču Ljubljane in dokončno uredila uvoz iz centra mesta proti razcepu Koseze, sočasno pa izvedla celovito prenovo Celovške ceste in spremljajoče infrastrukture. Sledijo še zaključna dela, kot so ureditve kolesarskih stez in pločnikov, ta bodo potekala izven ceste in bodo predvidoma zaključene do konca oktobra, so napovedali na Darsu ob odstranitvi cestnih zapor minulo nedeljo ter se zahvalili za razumevanje in strpnost v času gradnje, ko so zlasti od letošnje pomladi nastajali tudi daljši zastoji. »Celovška cesta je eden najbolj obremenjenih cestnih odsekov v Ljubljani, saj jo med Šentvidom in severno obvoznico dnevno prevozi približno 40.000 vozil. Z zaključkom projekta bo promet potekal bolj tekoče in varno, novi priključek pa bo bistveno izboljšal povezljivost ter zmanjšal zastoje na tem delu prestolnice,« so poudarili pomen opravljenih del.
Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je na dogodku ob sprostitvi prometa namenila zahvalo vsem sodelujočim pri projektu, pri čemer je posebej poudarila prizadevnost delavcev, ki je omogočila pravočasen zaključek del. »Gre za veliko in pomembno naložbo, ki so jo ljudje čakali več kot 15 let,« je dejala. Projekt, vreden blizu 12 milijonov evrov, je vodil in večinoma financiral Dars, država je zanj namenila nekaj manj kot milijon evrov.
Zadnji dan v avgustu je prinesel spremembo tudi v Zgornje Stranje. Potem ko so v začetku junija deloma odprli novi most čez Kamniško Bistrico, zgrajen po uničujočih poplavah pred dvema letoma, so pred novim šolskim letom vzpostavili dvosmerni promet. »Projekt še ni povsem končan, uspelo pa nam je do prvega septembra zagotoviti, da bo promet potekal bolj normalno,« je bila zadovoljna ministrica. Glede na podatke direkcije za infrastrukturo računa, da bodo dela na regionalni cesti med Kamnikom in Stahovico zaključena do konca oktobra. Že v tem mesecu, je pristavila, pa je predviden začetek novega projekta popoplavne sanacije na Kamniški Bistrici, in sicer uvedba v delo za izgradnjo mostu v Domžalah.
Kamniški župan Matej Slapar je ob zaključevanju nove prometne infrastrukture poudaril, da je hvaležen za odziv ministrstva po poplavah, saj je nemudoma pristopilo k projektiranju. »Dejansko imamo dve leti po poplavah nov most, ki je dvosmeren, bolj varen, bolj uporaben. Pomeni veliko dodano vrednost za našo občino. Bomo pa popolnoma zadovoljni in hvaležni, ko bodo dokončani uvozi. Do takrat prosimo še za nekaj potrpljenja in strpnosti,« je dejal.
Dodajmo še, da se je v zvezi z novogradnjo, ki je v neposredni bližini osnovne šole, na naše uredništvo obrnil domačin, ki ga skrbi zagotavljanje varnosti otrok glede na to, da sta avtobusni postajališči po novem na cesti. Po besedah direktorice direkcije za infrastrukturo Karmen Praprotnik je nova rešitev boljša kot predhodna, skladna s predpisi in zakonodajo. Ob tem je poudarila, da sta postajališči za redne avtobusne linije. »Če se bo rešitev izkazala za neustrezno, bo gotovo treba najti drugo,« pa je na dogodku menil župan. Krajan se tudi sprašuje, ali je nov most zaradi nižjega priključka na obstoječo cesto poplavno varen. »Projektna rešitev je usklajena z direkcijo za vode, upoštevani so vsi potrebni ukrepi in sprejete ustrezne odločitve, da bo zagotovljena ustrezna varnost,« je na dvom odgovorila Praprotnikova.