Ministrstvo za zdravje je začelo medijsko akcijo Izberi sebe, ne zaslona. / Foto: arhiv Gorenjskega glasa
Ministrstvo za zdravje je začelo medijsko akcijo Izberi sebe, ne zaslona. / Foto: arhiv Gorenjskega glasa
Ministrstvo za zdravje je začelo medijsko akcijo Izberi sebe, ne zaslona, ki je prva celovita javnozdravstvena kampanja s področja digitalnih zasvojenosti, ki jo želijo posebej nameniti otrokom, mladostnikom, staršem in strokovnim delavcem ter jih opozoriti na vpliv zaslonov na telesno in duševno zdravje, od pomanjkanja spanja, motenj pozornosti, pomanjkanja gibanja do slabših prehranjevalnih navad, duševnih stisk, medvrstniškega spletnega nasilja in socialne izolacije. Internet po podatkih NIJZ uporablja 84,7 odstotka prebivalcev med 15. in 74. letom starosti, med mladimi več kot 95 odstotkov. Najvišje tveganje za zasvojenost, 17,4-odstotno, se kaže v starosti od 15 do 19 let.