Obiskovalci so se lahko preizkusili v igri spomina, vezani na računalništvo. / Foto: arhiv šole
Obiskovalci so se lahko preizkusili v igri spomina, vezani na računalništvo. / Foto: arhiv šole
Dan za druženje
Na igrišču ob Osnovni šoli Janeza Puharja Kranj – Center so konec maja v okviru Puharjevega pomladnega dne pripravili vrsto aktivnosti, v okviru katerih so se družili učenci, starši, učitelji in tudi kakšen naključni obiskovalec.
Na igrišču šole so potekale različne družabne in športne dejavnosti, ob katerih so obiskovalci lahko preživeli prijetno popoldne, obenem pa zbirali sredstva za šolski sklad. Poskrbeli so tudi za hrano in pijačo, vsem je šel v slast zlasti »šmorn«, ki ga je pekel ravnatelj Klemen Markelj.
Posebno pozornost so v okviru Puharjevega pomladnega dne namenili projektu MARiNKA, kar je okrajšava za Mladostniki s temeljnimi znanji RIN (računalništva in informatike) so kreatorji prihodnosti, v katerem šola sodeluje od začetka letošnjega šolskega leta. »Cilj omenjenega eksperimentalno-raziskovalnega projekta je uvajanje računalniških vsebin v učne aktivnosti šol za učence od 6. do 9. razreda,« je pojasnil ravnatelj. Učenci, ki so vključeni v projekt, so tako na eni od stojnic predstavili svoje znanje računalništva. Obiskovalce so najprej seznanili s sestavnimi deli računalnika in njihovo vlogo pri delovanju računalnika, nato pa so jih povabili tudi k sodelovanju pri dveh različnih aktivnostih. »V parih so se lahko preizkusili v podajanju navodil pri risanju preprostih sličic, kjer je ena oseba odigrala vlogo programerja in podajala čim bolj jasna, enoznačna navodila, druga oseba v vlogi računalnika pa je navodilom natančno sledila in na tablo narisala sliko. V parih so se lahko preizkusili tudi v igri spomina, pri kateri je bila vsebina kartic vezana na računalništvo,« je razložil ravnatelj in dodal, da je bilo zanimivo in spodbudno videti mlade zavzete računalniške navdušence pri širjenju svojega znanja med mlajšimi člani šolske skupnosti, njihovimi starši in učitelji.