Sredi Hrušice je veliko gradbišče, poteka prenova železniškega predora Karavanke. / Foto: Janko Rabič

Oba tira že odstranili

V sklopu prenove železniškega predora Karavanke je Strabag že odstranil železniška tira; po novem bo proga samo enotirna. Dela bodo potekala do septembra prihodnje leto.

Hrušica – Na območju krajevne skupnosti Hrušica se je avgusta začela varnostno-tehnična nadgradnja železniškega predora Karavanke. Izvajalec je avstrijski Strabag, naročnik pa Direkcija RS za infrastrukturo. Strabag dela izvaja tudi na avstrijski strani predora.

Kot so pojasnili na direkciji, dela na naši strani potekajo v skladu z načrti. Tako je izvajalec najprej uredil dostop do platoja na južnem portalu, odstranil lope in vrtičke, ki so jih imeli krajani, površine so očistili in uredili komunalne priključke za potrebe gradbišča. Postavili so tudi začasno čistilno napravo, ki prečisti vso vodo, ki prihaja iz predora. Zapora proge je bila najprej delna, samo prek dneva, od začetka oktobra pa je železniška proga v celoti zaprta. Tako so že odstranili oba železniška tira in vse spremljajoče vode na odseku proti Jesenicam. Ta čas potekajo dela v samem predoru, najprej so očistili stene predora, zdaj pa rezkajo kamniti obod in urejajo nove armirane ojačitve. Začela so se tudi dela na objektih na južnem platoju, kjer bodo uredili bazena požarnih in odpadnih vod ter postavili tehnično zgradbo.

Ob odprti progi med predorom in jeseniško železniško postajo je postavljenih tudi sedem objektov, ki jih bodo sanirali. Obnovitvenim in gradbenim delom bodo prihodnje leto sledila še elektroenergetska in signalnovarnostna ter telekomunikacijska dela.

Odsek proge med Jesenicami in avstrijsko Podrožco bo po novem enotiren, hitrost vlakov bo lahko večja, varnost pa bo izboljšana. Investicija bo končana predvidoma septembra prihodnje leto, ocenjena je na 79,3 milijona evrov, od tega bo kohezijski sklad prispeval 49,2 milijona evrov.

Oddajte svoj komentar

Kranj 10°

jasno
vlažnost: 87 %
veter: SZ, hitrost: 11 km/h

4/22

četrtek

6/23

petek

6/25

sobota

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

PREDAVANJA / Češnjica, 11. april 2024

Predavanje o boreliozi

IZLETI / Naklo, 11. april 2024

S kolesom v Voglje

GLASBA / Šenčur, 12. april 2024

Šenčurska glasbena srečanja

RAZSTAVE / Koroška Bela, 12. april 2024

Likovna dela sekcije Kreativnost

RAZSTAVE / Slovenski Javornik, 12. april 2024

Vzorčni valjček

PREDAVANJA / Žiri, 12. april 2024

O potovanju po Afriki

IZLETI / Kokrica, 12. april 2024

Pohod na Križno goro

GLASBA / Kranj, 13. april 2024

Večerna pesem

 

 
 

 

 
 
 

Je bil gradbeni poseg na Veliki planini nezakonit / 09:01, 9. april

Skrajni čas je bil, da se je elektrificiralo tudi pastirsko naselje "Veliki stan", saj so inšpektorji neprestano kaznovali in grozili kmetom...

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 18:45, 7. april

Orehek je od Kranja oddaljen cca 2km. Kako bo vlak ustavil v Kranju, če bo na Orehku njegova hitrost 160km/h?
Zakaj ni v planu izgradnja ŽP na Orehku vsaj za lokalne vlake?

Gradivo za drugi tir do Kranja pripravljeno / 01:54, 7. april

Vrhunska pravljica.

Vsakega petega kršitelja so opozorili / 10:51, 4. april

Če nisi pripet, ti teži alarm v avtu. To je varnostno namenoma moteče, tako da se moraš pripeti.

Dela na Betinu predčasno končana / 06:58, 26. marec

Ko Noe dela barko. Gradbinci res nismo.

Gorenjska bolnišnica / 11:19, 25. marec

Bravo Dr. Aleksander Stepanović! Vsa čast za napisano! Edina logična lokacija je Kranj po vseh merilih.

Kranj diha z vojašnico / 08:48, 25. marec

Migranti s svojo rodnostjo ne bodo popravili rodnosti Slovenije, ampak naredili Slovenijo neslovensko in uničili naš narod in našo kulturo.K...