Luka Podlipnik / Foto: Tina Dokl

Avtohtono žganje povezal z miti

Luka Podlipnik je zasnoval produkt Spirits of Slovenia. S svojo inovativno podjetniško idejo je bil sprejet v fundacijo za ustvarjalne mlade Ustvarjalnik.

Luka Podlipnik iz Rateč je dijak Zvezne gimnazije in zvezne realne gimnazije za Slovence v Celovcu. Mladi publicist, avtor več knjig se zaveda pomena slovenščine na avstrijskem Koroškem. Aktiven je na ravni deželne in evropske politike, kot član pri mnogih organizacijah je dejaven tudi pri snovanju mednarodnih projektov. Na različnih podočjih je dosegel že ogromno, med drugim je prejel slovenski naziv mladi up 2018.

Letos je bil zaradi inovativne podjetniške ideje sprejet v fundacijo za ustvarjalne mlade Ustvarjalnik, prejel je priznanje predsednika Boruta Pahorja in direktorja Ustvarjalnika Matije Goljarja. Zasnoval je produkt Spirits of Slovenia pod mentorstvom podjetnika in inovatorja Josha Rocchia, poliglota in nekdanjega profesorja zgodovine in latinščine na univerzi Maryland v Ameriki. Prof. Rocchio je tako navdušen nad lepotami Slovenije, da se je k nam preselil in tu ustvarja naprej.

»Spirits of Slovenia je turistični produkt, namenjen vsem navdušencem nad Slovenijo, da preizkusijo tudi pestro ponudbo avtohtonih žganj. V paketu je šest različnih žganj (borovničevec, pelinkovec, teranov liker, medica, sadno žganje, smrekovec), ki izvirajo iz različnih slovenskih regij. Na ta način povezujemo slovensko turistično ponudbo in spodbujamo proizvajalce žganjekuhe k sodelovanju in medsebojni povezanosti,« je pojasnil Luka Podlipnik. Vsako žganje spremlja zgodba. »Ljudje smo željni dobrih zgodb. Tako sem vsako regionalno pijačo povezal s slovenskimi miti in legendami. Zgodbe sestavljajo med drugim tudi stvarne vsebine, ki opisujejo ozadje alkoholnih pijač, nadgrajujejo pa jih zgodbe kralja Matjaža, Kurenta, Petra Klepca, Kekca, Martina Krpana in povodnega moža.« Produkt je na voljo v slovenskem in angleškem jeziku. »Vsak paket je preko QR-kode povezan s spletno platformo, kjer je možno prebrati zgodbe tudi v drugih jezikih. Poleg tega so na spletni strani predstavljeni posamezni proizvajalci žganj, podrobneje opisane zgodbe, miti in legende ter predstavljena turistična ponudba Slovenije,« je pojasnil avtor. Lukov cilj je razširiti prodajo po celotni Sloveniji, takoj ko bo minila grožnja novega koronavirusa. Prodajna veriga niso samo gostinski in turistični ponudniki, prepričan je tudi, da je to lahko lepo poslovno darilo. »Produkt Spirits of Slovenia ni le še en nov turistični produkt na trgu tisočerih. Je produkt, ki dokazuje, da še znamo sodelovati, se povezovati in poudarjati kakovost in ljubezen do okolju prijaznega turizma,« je prepričan mladi ustvarjalec. Po končani gimnaziji želi Luka Podlipnik v Avstriji nadaljevati študij digitalnega poslovnega menedžmenta in zatem specializirati s področja marketinga na Univerzi Bocconi v Milanu.

Oddajte svoj komentar

Kranj 3°

zmerno oblačno
vlažnost: 86 %
veter: SZ, hitrost: 11 km/h

-2/12

četrtek

-3/14

petek

-2/13

sobota

Vremenska napoved

Po

To

Sr

Če

Pe

So

Ne

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

 

 

 

PRIREDITVE / Bohinjska Bela, 16. februar 2024

Muzikal Kekec

PRIREDITVE / Šenčur, Naklo, Preddvor, 16. februar 2024

Ustvarjalna, kulinarična in zdravstvena delavnica

PRIREDITVE / Šenčur, Naklo, Preddvor, 16. februar 2024

Ustvarjalna, kulinarična in zdravstvena delavnica

IZLETI / Kranj, 22. februar 2024

Druženje ob dnevu žena

OBVESTILA / Kranj, 24. februar 2024

Zbor članov MDI Kranj

PRIREDITVE / Kranj, 29. februar 2024

Planinsko-pohodniški izlet DU Kranj

IZLETI / Kranj, 15. marec 2024

Pohodna Andaluzija

IZLETI / Kranj, 29. marec 2024

Na jadranske otoke

 

 
 

 

 
 
 

Zlato polje / 08:08, 15. februar

Sem se enkrat sprehodil skozi Udin boršt. Polno smeti in kosovnih odpadkov. Enako kot se je pred leti bila bitka za Dolino Brje pri Bledu, k...

Nasprotujejo trasi obvoza / 08:09, 14. februar

Število vozil na dan skozi Bled izven turistične sezone je 20.000. Skozi predor Karavanke gre dnevno okoli 13.000 vozil. Da uredimo promet o...

Nasprotujejo trasi obvoza / 19:06, 13. februar

V predoru Karavanke občasno uvedejo sistem po ure ke, po ure sm... In to je mednarodni promet. Seveda frekvenca osebnih vozil je na Bled vel...

Pišem županu / 10:37, 12. februar

Ne radi odgovarjajo na neprijetna vprašanja kot tale:Spoštovani g.župan in sodelavec, prosimo vas za razjasnitev vaše zaposlitve v Železniča...

Pišem županu / 10:35, 12. februar

Ne radi odgovarjajo na neprijetna vprašanja kot tale:Spoštovani g.župan in sodelavec, prosimo vas za razjasnitev vaše zaposlitve v Železniča...

Nasprotujejo trasi obvoza / 06:31, 11. februar

Ko se gredo otroci gradbince.

Ministrica Švarc Pipan (še) ne razmišlja o odstopu / 08:48, 8. februar

Za časa korone sem bil na bolniški, vrstilo se je kar eno za drugim. Vse sem prebrodil, hvala Bogu. Tudi Slovenija je prebrodila epidemijo s...